Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza najsilnejšia v tomto roku (týždenná sledovanosť)

05.10.2010, 14:45 | Ivan Krasko | © 2010 News and Media Holding

V cieľovke 12+ získala podiel 32,4 %, u mladých divákov do 54 rokov 34,3 %. Týždenná sledovanosť.

  • Tlačiť
  • 0

V 39. týždni (27. september až 3. október) najviac rástla Markíza (+ 1,1 na 32,4 %), pre ktorú je to najlepší výsledok v 12+ v tomto roku. Okrem nej stúpala už len športová Trojka (+ 0,7 na 1,1 %) so silným futbalovým utorkom, kedy dokonca celodenne predbehla Dvojku. Najväčší pokles zaznamenala Joj (- 1,1 na 21,2 %), no stále je silnejšia ako minulú sezónu.

10000predkritstom_TV Markíza

Udalosti týždňa. Televízia Markíza zažila rekordný týždeň roka nielen v 12+, ale podľa tlačovej správy aj v 12-54 (34,3 %). Výborne zafungoval sobotný film 10 000 pred Kristom (na snímkle), sledovaný až 722-tisíc divákmi, čo je viac, než mala jej alebo konkurenčná nedeľná talentová šou. V 12+ napriek silnej Pošte pre teba získal share 37,8 % a v 12-54 až 49,1 %. Úspešne po ňom dedila Partička (38,9 % v 12-54). Najsilnejším dňom Markízy bol piatok (37,4 % v 12+ a 40 % v 12-54) aj za pomoci filmov Ochranca (45 % v 12-54) a Dnes zomrieš! (44,4 % v 12-54). Najúspešnejším nespravodajským programom týždňa sa stalo stredajšie Modré z neba vďaka 823-tisíc divákom (share 41,6 % v 12+ a 39,6 % v 12-54). Z dennej štruktúry bolo rekordné Teleráno – podľa tlačovej správy malo najvyšší share v roku (47,6 % v 12-54).

Najsledovanejším programom na Joj sa so 716-tisíc divákmi stala šou Česko Slovensko má talent, ktorá porazila Markízu v oboch cieľovkách (36,1 % v 12+ a 40,1 % v 12-54). Aj keď v nedeľu dosiahla Joj v 12+ nadpriemerných 22,7 %, úplne najsilnejšia bola v stredu s celodenným podielom 23 %. U mladých opäť fungoval Panelák (31,2 %), Profesionáli (31,2 %) aj Mafstory (30,1 %). Ďalší silný deň mala v stedu, k čomu prispeli aj late-primové Kosti (35,2 %) porážajúce Adela show.

Pre Jednotku sa historicky najnižšie podiely stali štandardom: minulý týždeň mala v 12+ 12,4 %, čo je druhý najhorší výsledok od spustenia peoplemetrov. Tým úplne najhorším otvárala sezónu. Stálicou je naďalej Pošta pre teba (569-tisíc, 28,7 % v 12+), a to aj napriek faktu, že oproti nej išiel na Markíze premiérový americký film za 105-miliónov dolárov. Pondelková Kriminálka Staré Mesto medzitýždenne klesla, ale aj 17,7 % je pre Jednotku nadpriemer. Jednotka bola najsilnejšia v sobotu (14,1 %) a najslabšia v piatok (10,7 %). Hit storočia napriek uspokojivým predošlým výkonom vzhľadom na silné konkurenčné prostredie vo finále spadol na 9,5 %. Do top 10 Jednotky sa dostali aj nedeľné relácie O 5 minút 12 (373-tisíc/37,4 %) a Tajomstvo mojej kuchyne (258-tisíc/16,9 %).

Aktuálne podiely vs. minuloročný výkon

Markíza 32,4 % (+ 0,1)
Joj 21,2 % (+ 0,3)
Jednotka 12,4 % (- 1,5)
Joj Plus 3,0 % (- 0,1)
Dvojka 2,3 % (- 0,4)
Doma
2,1 % (+ 0,1)
Ta3 2,0 % (+ 0,6)
Trojka 1,1 % (+ 0,4)

Aktuálne podiely vs. priemer sezóny

Markíza 32,4 % (+ 1,1)
Joj 21,2 % (- 0,7)
Jednotka 12,4 % (- 0,2)
Joj Plus 3,0 % (- 0,1)
Dvojka 2,3 % (- 0,4)
Doma
2,1 % (- 0,2)
Ta3 2,0 % (- 0,3)
Trojka 1,1 % (+ 0,3)

Posuny v podieloch. V prime-time rastú lídri: Markíza mala minulý týždeň v hlavnom vysielacom čase podiel až 35,6 % a Joj 24,2 %. Mierne si polepšila i Jednotka (12,5 %). Naopak, Joj Plus získala iba 2,1 % a predbehla ju i Dvojka (2,5 %). Doma mala 1,9 %, Trojka 1,6 % a Ta3 1,2 %.

Zdroje údajov:
• týždenné podiely televízií zostavuje Mediálne.sk podľa webovej stránky STV, teletextov STV, TV Markíza a Joj a tlačových správ televízií. Joj a Joj Plus ich zverejňujú aj v týždenných programových plánoch
• sezónny priemer je priemerom jednotlivých podielov televízií od 35. týždňa 2010 doteraz
• výkony relácií sú zostavené zo spravodajstva Mediálne.sk, tlačových správ televízií a teletextov.
Hodnoty týždenných podielov televízií sú za celé dni, nejde o parameter prime-time. Pre potreby správy je "aktuálna sezóna" priemerom celodenných výkonov televízií od prvého septembrového týždňa doteraz. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, Joj, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.
Ak nie je uvedené inak, dáta vyjadrujú trhový podiel v 12+.

medialne facebook promo

Zdroj: cta

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Týždenná sledovanosť

Diskusia (0 reakcií)