Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom
Objednajte si denný súhrn správ
Vyberiete si len témy, ktoré vás zaujímajú.
Zasielanie newslettra kedykoľvek vypnete.

Markíza mala navrch s Hornou Dolnou aj Farmou, Inkognito tesno viedlo v 12+

12.09.2017, 14:49 | pol | © 2017 News and Media Holding

Markíza a Joj si v pondelok večer zvýšili oproti minulému týždňu sledovanosť so svojimi premiérovými formátmi, tentoraz im totiž nekonkuroval futbalový prenos na Jednotke. Lídrom večera bola Horná Dolná, Inkognito potvrdilo silu v širšej cieľovke 12+.

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Horná Dolná oproti štartu novej série z predošlého týždňa rástla, nový diel sledovalo o 20:30 na Markíze 342-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo znamenalo share 31,4 percenta. U mladých išlo o najsledovanejší program dňa. V 12+ mal komediálny seriál 472-tisíc divákov (23,2 %).

Joj konkurovala premiérovou časťou Inkognita, ktorá v strategickej cieľovke 12 – 54 dosiahla rating 6,9 percenta, čo zodpovedalo 218-tisíc mladším divákom a podielu 19,9 percenta.

Inkognito malo rovnako ako pred týždňom navrch v univerzálnej cieľovke 12+, kde ho sledovalo dovedna 487-tisíc divákov, čo znamenalo podel 23,7 percenta.

Jednotka v pondelok večer vysielala film Protiklady sa priťahujú, sledovalo ho 164-tisíc divákov (8,1 %), z toho 80-tisíc v užšej cieľovke 12 – 54 (7,3 %).

Markíza u mladšieho publika viedla aj v ďalšej časti večera. V druhom prime-timeovom okne odštartovala bežné časti reality šou Farma. Záznam z prvého dňa si pozeralo 186-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,9 %) a 318-tisíc celkovo (23,7 %).

Joj s reprízovou časťou Inkognita zaujala po 21:50 128-tisíc mladších divákov (18,3 %), v 12+ to bolo 284-tisíc divákov (21,1 %).

  • Tlačiť
  • Poslať e-mailom
  • Oznámiť chybu
  • 0

Tagy Farma, Horná Dolná, Inkognito, Markíza, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)