Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza má 20 rokov. Zmenila mediálny trh aj politiku

31.08.2016 | Martin Poláš

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

01.09.2016 | EuroSMS

Ked sa objavila Markiza, islo o prijemnu zmenu. Teraz nie som ochotny pozerat nieco, co som si neobjednal a este si za to platim. Nemam cas pozerat hodinovy film dvojnasobny cas, ani serialy stvrtej cenovej skupiny. Vazeni priatelia, peniaze nemozu byt jedinym cielom bytia. Markiza je u nas "persona non grata". Divaci su dobre vycvicene opice. Pridu z prace a do bezvedomia pozeraju vsetko, len tak dalej. Cim viac elektronickeho smogu, tym mensia sudnost, schopnost vlastneho nazoru.

05.09.2016 | Truhlik999

Nic nie je zadarmo.
V pripade markizy je to velmi viditelne.
Odporne mnozstvo reklamy, low cost program..


Nie, radsej knihu!

08.09.2016 | beauty

Markíza má nespochybniteľný podiel na úpadku úrovne televíznych programov, nasadila latku smerom dole a v súčasnosti sa preteká s Hnojkou, kto prerazí dno.

08.09.2016 | beauty

A aby som nezabudol. To isé platí aj pre spravodajstvo.