Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza bola minulý týždeň najsilnejšia od decembra 2008 (týždenná sledovanosť)

19.10.2010, 15:00 | Lukáš Kočišek | © 2010 News and Media Holding

Všetky tri okruhy STV medziročne klesajú, Dvojka zotrvala na úplnom dne. Týždenná sledovanosť.

  • Tlačiť
  • 3

V 41. týždni (11. až 17. október) najviac rástla televízia Jednotka (+ 0,3 na 12,9 %). Najsilnejšia bola v utorok vďaka futbalu a v sobotu s Poštou pre Teba. Ako jediná zo všetkých staníc si pohoršila Joj (- 1,0 na 21,2 %). Najlepšie jej vychádzajú pondelky plné pôvodných seriálov, najslabšia bola v sobotu kedy klesla pod dvadsiatku.

Udalosti týždňa. Televízia Markíza minulý týždeň opäť vylepšila svoj sezónny rekord o dve desatiny percentného bodu na 32,7 %. V cieľovej skupine 12+ ide o najlepší výsledok trhového lídra od decembra 2008.

Najsilnejší deň mala v piatok (36,2 %), výborne jej zafungovala večerná skladačka filmov Ostreľovač (39,5 %), Profesionál (42,3 %) a Univerzálny vojak (44,3 %). Ostreľovač sa stal aj najsledovanejším filmom týždňa, v cieľovej skupine 12-54 si ho pozrelo 44,4 % divákov pri obrazovkách.

nocne_tn_vysielanie TV Markíza

Tradične nadpriemernú mala Markíza aj stredu (35,5 %) a to najmä vďaka relácii Modré z neba. S podielom 44,5 % v 12-54 sa podľa tlačovej správy stala najsledovanejším nespravodajským programom týždňa. V 12+ dosiahla šou podiel 45,2 %, videlo ju celkovo 882-tisíc divákov. Na Modré z neba nadviazali doposiaľ najúspešnejšie Nočné Televízne noviny (558-tisíc, 39,4 % v 12+ a 36,9 % v 12-54) a v 12-54 dosiahla s podielom 31,0 % svoj tretí najvyšší share Adela show. Podľa tlačovej správy má za sebou najlepšie výsledky od začiatku vysielania. Priemerný podiel v 12+ dosiahol zatiaľ najvyššiu hodnotu 31,9 % a v 12-54 taktiež rekordných 31,1 %.

Televízia sa ani uplynulý týždeň nepochválila výsledkami ťažiskového projektu Talentmania. Sobotné (30,2 % v 12+ a 31,6 % v 12-54) i nedeľné (32,1 % v 12+ a 32,4 % v 12-54) vydanie v 12-54 porazila konkurenčná Joj.   

Trhová dvojka Joj v sobotu uspela nad Talentmaniou s filmom Začarovaní (25,7 % v 12+ a 33,8 % v 12-54) a v nedeľu s ťažiskovým projektom Česko Slovensko má talent (34,8 % v 12+ a 37,9 % v 12-54), ktorý bol minulý týždeň jej vôbec najsledovanejším programom. Najvyššie podiely mala Joj v pondelok (22,6 % v 12+) a štvrtok (22,4 %). Pondelkový Panelák bol najsledovanejší za celý týždeň, v 12+ dosiahol podiel 28,3 % a pozrelo si ho 535-tisíc divákov.  

Jednotka si vylepšila týždenné čísla vďaka utorkovému kvalifikačnému zápasu na ME 2012 Slovensko  - Írsko. V 12+ dosiahol priemerný podiel 21,0 % a pozrelo si ho 402-tisíc divákov. Najsledovanejším program týždňa bola napriek tomu tradične sobotná Pošta pre Teba s podielom 25,1 % a 499-tisíc divákmi. Utorok (14,4 %) a sobota (13,7 %) boli jej celkovo najsilnejšie dni. Doposiaľ najslabší výkon zaznamenal pondelkovú pôvodný seriál Kriminálka Staré Mesto (15,4 %), stále však ide o nadpriemer prvého kanála. Najslabšiu mal stredu (11,6 %), niekoľkonásobne reprízované Drišľakoviny (10,1 %) oproti Modrému z neba a Paneláku nezafungovali.

Aktuálne podiely vs. minuloročný výkon (diváci 12+)

Markíza 32,7 % (+ 0,8)
Joj 21,2 % (+ 0,8)
Jednotka 12,9 % (- 2,2)
Joj Plus 3,2 % (+ 0,3)
Doma
2,3 % (+ 0,2)
Dvojka 2,1 % (- 0,5)
Ta3 2,0 % (+ 0,6)
Trojka 0,6 % (- 0,5)

Aktuálne podiely vs. priemer sezóny (diváci 12+)

Markíza 32,7 % (+ 1,0)
Joj 21,2 % (- 0,6)
Jednotka 12,9 % (+ 0,3)
Joj Plus 3,2 % (+ 0,1)
Doma
2,3 % (0)
Dvojka 2,1 % (- 0,3)
Ta3 2,0 % (- 0,2)
Trojka 0,6 % (- 0,1)

Posuny v podieloch. Dvojka si s nezmeneným výkonom 2,1 % drží najhorší výsledok v histórii peoplemetrového merania a miesto trhovej šestky. Silnejšia bola televízia Doma (2,3 %) a dotiahla sa na ňu aj Ta3 (2,0 %). Medziročne si pohoršili všetky tri okruhy STV, komerčné stanice naopak rástli.

Zdroje údajov:
• týždenné podiely televízií zostavuje Mediálne.sk podľa webovej stránky STV, teletextov STV, TV Markíza a Joj a tlačových správ televízií. Joj a Joj Plus ich zverejňujú aj v týždenných programových plánoch
• sezónny priemer je priemerom jednotlivých podielov televízií od 35. týždňa 2010 doteraz
• výkony relácií sú zostavené zo spravodajstva Mediálne.sk, tlačových správ televízií a teletextov.
Hodnoty týždenných podielov televízií sú za celé dni, nejde o parameter prime-time. Pre potreby správy je "aktuálna sezóna" priemerom celodenných výkonov televízií od prvého septembrového týždňa doteraz. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, Joj, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.
Ak nie je uvedené inak, dáta vyjadrujú trhový podiel v 12+.

medialne facebook promo

Zdroj: cta

  • Tlačiť
  • 3

Tagy Týždenná sledovanosť