Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Markíza a Joj klesli. No Jednotka tiež neexcelovala (týždenná sledovanosť)

09.11.2010, 15:45 | Ivan Krasko | © 2010 News and Media Holding

Viac divákov ako talentové šou má Modré z neba. Najsilnejšiu akvizíciu priniesla Markíza – pondelkový reprízový film Duch videlo vyše 650-tisíc ľudí. Týždenná sledovanosť.

  • Tlačiť
  • 0

V 44. týždni (1. až 7. november) najviac rástla Jednotka (+ 1,0 na 12,5 %), dostávajúca sa z historického minima. Podiel si však zlepšila len tak, že je stále v sezónnom podpriemere a oproti výsledku spred roka zaostáva o 1,4 bodu. Najviac klesala Joj (- 1,1 na 21,8 %): body strácala najmä cez víkend.

upirskedenniky-thevampirediaries_TV Markíza

Udalosti týždňa. Televízia Markíza si pripísal sezónne podpriemerných 30,6 % v 12+, no u mladých bola silnejšia (32,4 %). Aj keď zvyčajne je jej najsilnejším dňom streda, tentoraz ju predbehol utorok (33,3 % v 12+ a 34,4 % v 12-54). Stanica si v tlačovej správe pochvaľuje off-time, kde zafungovala napríklad 24-hodinová repríza animovaného filmu Shrek a hrôza (46,1 % v 12-54), večernú Ordináciu v ružovej záhrade (31,6  a 35,6 % v 12-54) a zmieňuje sa aj o Adela show (30,9 % v 12-54). V pondelkový sviatočný večer Markíze fungoval film Duch (43,6 % v 12-54) a stal sa najsilnejšou akvizíciou týždňa vďaka 659-tisíc divákom v 12+. v stredu zasa uspelo Modré z neba (38,2 % v 12-54), najsledovanejší nespravodajský program týždňa (798-tisíc divákov). Štvrtková Ordinácie v ružovej záhrade mala podľa tlačovej správy u mladých podiely 30,9 a 36,1 %. Piatkový film Križovatka smrti (29,5 %), sobotný 40 rokov panic (23,4 %) aj nedeľná šou Talentmania (31,5 %) skončili v 12-54 ako trhové dvojky za Joj. Talentmania dominovala v širšej cieľovke 12+ (32,6 %). V off-time Markízy odštartoval ako líder seriál Upírske denníky (29,9 a a 36,2 % v 12-54, na snímke) s dvoma časťami za sebou.

Najsilnejším dňom televízie Joj sa stal piatok (24 % v 12+); u mladých získal post marketlídra večerný Panelák (33,5 % v 12-54) a hneď po ňom Farmár hľadá ženu (35,3 % v 12-54). V sobotu večer uspela premiérová komédia Divé svine (32,7 % v 12-54) a v nedeľu šou Česko Slovensko má talent (32 %). Joj si v tlačovej správe pochvaľuje aj prvenstvo nedeľnej podvečernej relácie Nové bývanie (27 %) u mladých divákov.

Jednotka vydala tlačovú správu, v ktorej sa pochválila víkendovou sledovanosťou. V nedeľu dosiahla v 12+ podiel 16 % a bol to jej najúspešnejší deň týždňa aj vďaka O 5 minút 12 (30,6 %), Poirotovi (18,4 %), Vlčím dieram (22,7 %) alebo Tajomstvu mojej kuchyne (15,9 %). Večerný film Deti na úteku však mal v konkurencii talentový šou len 11,7 %. V sobotu večer bola lídrom na trhu v 12+ práve Jednotkina Pošta pre teba (28,4 %). Prvému kanálu STV funguje pondelková Kriminálka Staré Mesto (15,2 %) i piatkové duo Kaviareň Slávia (17,4 %) – Top Star Extra (16,3 %). Najslabší prime-time mala v stredu (10,3 %).

Aktuálne podiely vs. minuloročný výkon

Markíza 30,6 % (- 2,2)
Joj 21,8 % (+ 1,3)
Jednotka 12,5 % (- 1,4)
Joj Plus 3,3 % (+ 0,2)
Dvojka 2,4 % (- 0,5)
Doma
2,4 % (+ 0,5)
Ta3 1,9 % (+ 0,4)
Trojka 0,8 % (0)

Aktuálne podiely vs. priemer sezóny

Markíza 30,6 % (- 0,8)
Joj 21,8 % (- 0,2)
Jednotka 12,5 % (- 0,1)
Joj Plus 3,3 % (+ 0,1)
Dvojka 2,4 % (0)
Doma
2,4 % (+ 0,1)
Ta3 1,9 % (- 0,2)
Trojka 0,8 % (+ 0,1)

Posuny v podieloch. V prime-time oproti celodennému priemeru silnie Markíza (33,8 %) aj Joj (25,5 %). Jednotka minulý týždeň dosiahla v hlavnom vysielacom čase (12,4 %) takmer rovnaký výsledok ako celodenne. Štvorkou sa večer stávala Dvojka (2,3 %) pred Doma (2,2 %) – a až za nimi skončila Joj Plus (2,0 %). Ta3 mala večer 1,1 %, Trojka 1,0 %.

Zdroje údajov:
• týždenné podiely televízií zostavuje Mediálne.sk podľa webovej stránky STV, teletextov STV, TV Markíza a Joj a tlačových správ televízií. Joj a Joj Plus ich zverejňujú aj v týždenných programových plánoch
• sezónny priemer je priemerom jednotlivých podielov televízií od 35. týždňa 2010 doteraz
• výkony relácií sú zostavené zo spravodajstva Mediálne.sk, tlačových správ televízií a teletextov.
Hodnoty týždenných podielov televízií sú za celé dni, nejde o parameter prime-time. Pre potreby správy je "aktuálna sezóna" priemerom celodenných výkonov televízií od prvého septembrového týždňa doteraz. Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, Joj, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.
Ak nie je uvedené inak, dáta vyjadrujú trhový podiel v 12+.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Týždenná sledovanosť

Diskusia (0 reakcií)