Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Výsledky nedeľného súboja: Talentmania aj Česko Slovensko má talent v 12-54 s podielmi nad 30 %

30.08.2010 | Lukáš Kočišek

Diskusia (55 reakcií) Pravidlá diskusie

30.08.2010 | kotrcka

tak je to tu. skvely vysledok pre JOJ, s potencialom rast (vzhladom na vyvoj sledovanosti pocas prvej casti).

vidim to z pohladu sledovanosti vyrovnane, z pohladu vitazstva jednoznacne pre JOJ.

original je len jeden :-)

30.08.2010 | radowan

Vzhladom na to markizacke fiasko, by som praveze povedal, ze toto je skvely vysledok pre Markizu. Smutne na tom celom je, ze obidve slovenske televizie zaznamenali uspech, takze sa pravdepodobne podobnych napodobenim, priamo si konkurujucich, dozijeme znova.

30.08.2010 | Hlupy Hubar

uplne s tebou suhlasim :/

30.08.2010 | news

Presne toto som očakával. Diváci na Slovensku a v Česku dali postupným odchádzaním jasne najavo, čo si myslia o tej ich kópii a spravili z Primy a Jojky lídrov (po istom čase).

30.08.2010 | pepek92

Ja to nechápem, ako sa v SR a v ČR môžu stále nájsť ľudia, ktorí nedokážu prepnúť na iný kanál ako na Markízu a Novu. Aj keby tam celú monoskop hádzali na plafón, aj tak by to tí ľudia pozerali. Na druhej strane, kebyže má píplmetre oveľa viac ľudí a nie tých ~800, tak by boli podstatne iné výsledky. Viď Facebook.

30.08.2010 | lili1309

..na to aby som vi(e)dela kam tieto showky budu smerovat! dovolim si tvrdit, ze sa zopakovala situacia, ktora tu bola pred nedavnom s projektami Let`s dance a Showdance.. len sa vymenili leadri.. opat sa oplatilo investovat do zakupeneho formatu a vsadit na istotu.. tj samozrejme je pre mna vitazna Jojka.. napriek tomu, ze je cela tato situacia absolutne absurdna, ked 4tv bojuju o toho isteho divaka.. smiesne.. ale uz si zacinam zvykat.. Markiza sa tento krat zaradila dramaturgicky na uroven Jojky, co sa tyka velkorozpoctovych projektov pre jednoduchsiu cast populacie.. jazdenie na medvedovi, zamok ala Mojsejovci.. a ked som uvidela "galakticku" Adelu, fakt som nevedela chvilu co pozeram.. one man show Leosa Maresa pojde dolu vodou.. verte mi.. Jojka sice neprekvapila, ale ono sa asi preto kupuju tie osvedcene formaty..lebo "hi/tech" ala Ceskoslovensko vyznie vacsinou velmi komicky.. Opat sa potvrdilo, ze sa neoplati ist proti sebe.. Dovolim si tvrdit, ze aj porota v Jojkacskom zlozeni je ovela profesionalnejsia.. celkovy vizual neporovnatelny..
Som len zvedava, kedy sa nase tv zobudia z tohto kopirovacieho sna, a kedy si uvedomia, ze konkurencia znamena prist na trh s niecim originalnym a nie robit z divaka uplneho hlupaka..

30.08.2010 | Jandro

Keďže futbal Senica-Slovan na huste.sk skončil až pred pol desiatou, tak som zapol TV až okolo 21:30, keď už podľa programu malo byť po obidvoch šou, nebolo. Zapol som na Markízu a tam jačanie, ktoré sa nedalo počuvať, tak som hneď prepol na JOJku a tam to malo svoju vysokú úroveň. Cez reklamu ČSMT som opäť prepol na Markízu a tam stále len jačanie, to vážne vydrží niekto aj pozerať? A tá Markízácka zostava okrem Adely nič moc..... Pyco a Kraus sú zárukou nepodliezania vkusu ... Habera a Darinka a najma Troška zrejme nemaju ziaden vkus

30.08.2010 | Mercury007

Markíza a Nova robili včera všetko preto, aby vyhrali. Dokonca začali po TN o 19:50. Spoliehali sa na svojich divákov, spoliehali sa na to, že majú veľké tváre v porote, že majú Leoška. Spoliehali sa na to, že už niekoľko rokov vysielajú veľké showky v nedeľu. Spoliehali sa na divácky návyk a Nova efekt.

Stálo to spoliehanie za to??? Hm... diváci Talentmánie odchádzali a Markíze & Nove company dali jasne najavo, čo budú pozerať o týždeň v nedeľu večer. Presne takto to začínalo aj s Bigbrotherom a Vyvolenými v oboch krajinách a tak ako sme hovorili ešte pred letom, že história sa bude opakovať je to viac ako pravdepodobné. JOJ s Primou však teraz nemôžu zaspať a uspokojiť s výsledkom a negatívnymi ohlasmi na Talentmaniu. A som zvedavý na reakciu divákov, keď im oznámia, že Leoš a spol. ich budú baviť aj nabudúci rok v Superstar :D

30.08.2010 | Fly13

Podla mna mali zacat uz o polnoci zo soboty na nedelu a cely den vysielat len toto.. ze ked si niekto lubi rano pospat, tak si to pozrie neskor, iny zase vari obed, tak zase neskor, iny napr. pracuje.. a tak.. aby bol kazdy spokojny, ci? :)))

30.08.2010 | Eddward

No Superstar je aspon licencovana show, narozdiel od Talentmanie. Tak ci tak, ja uz Superstar pozerat nebudem aj keby tam bol neviem kto, uz ma to nebavi. Mozno si pozrem akurat finale.

30.08.2010 | freeman

Nie som fanúšik týchto zábavných mega projektov ale tento krát som bol fakt zvedavý ako to TV zvládli. A úprimne hovorím, že JOJ a Prima to vyhrala na plnej čiare. Česko Slovensko má talent je zábavnejší, graficky krajší a mix rozhodcov a moderátorov je taktiež lepší. Áno Markíza-Nova s Talentmániou vyhrali bitku ale JOJ-Primu vidím ako víťazov celej vojny. A tým pádom má Markíza a Nova má problém. Talentmánia je nákladný projekt ktorý nemožno len tak odpísať. Otázka je aké čísla sledovanosti bude Markíza-Nova považovať za dostatočné a aké "fiaskové" .

30.08.2010 | morca77

Nesúhlasím!!! Markíza bola jednoznačne lepšia! Talentmania mala oveľa lepšiu dynamiku, napätie, bola to skratka oveľa, oveľa lepšia šouka. Na Jojke mi prekážal pseudoHabera Slavik, naivné hodnotenie Bílej... Talentamia mala skratka "gule" a ďaleko preskočila pochmúrnu ČSMT... Čísla hovoria za všetko a Markíza je jasný víťaz!

30.08.2010 | morca77

Jasný víťaz Markíza!

30.08.2010 | Kasyk

Kde je víťaz? V cieľovke 54-90 ženy záhradkárky z veľkého mesta? Pozrite si homepage markízy, ako tú jednoznačne najlepšie showku, dávajú dole diváci Markízy. Uvidíme o týždeň aké čísla si zachová Talentmania, vidím to na pekný prúser, už teraz je to vlastne prúser :D - dedinská zábava v TV, Drišľak mal väčšiu úroveň.

30.08.2010 | Reagujem

...u mňa vyhral zdravý rozum!

30.08.2010 | tukan4

talentmania nemala gule.. jedina gula tam bol trapny mares.

30.08.2010 | Martika

V čom bola lepšia? Mali horšie talenty a ten debo Habera povie malému decku, ktoré nechodilo, že keď si 10x chytí pišuláka - či ako to nazval, bude chodiť? Veľmi vtipné ...

30.08.2010 | Misho

Myslim ze vsetko tu uz bolo povedane. Ako na medialne tak aj na FB. OD zaciatku CSMT na FB pribudali kazdu minutu nove a nove prispevky a tiez pribudlo vela fanusikov. Ked som dal FB page Talentmanie tam bol tak jeden prispevok za hodinu a aj tam boli komentare k neprospech show. Z toho sa da povedat ze TM pozerali dôchodcovia, ktorý na FB nechodia :D - tí čo nevedia prepnúť na iný kanál..

30.08.2010 | werca

Musím povedať, že Markíza ma prekvapila. No určite nemala na jojku. Videla som oba programi a na markíze to bolo dosť suché a v niektorych momentoch aj trápne.

30.08.2010 | x-sk

no jasné, JOJ je víťaz, ale skončila horšie - to je ale logika... na kvalitu šou tí čo predávajú reklamu s3rú, ide len o čísla... poriadny víťaz z týchto dvoch nebude tentokrát ani jeden, hrajete sa tu s číselkami ako malé deti ale dobre viete, že takto s lietaním okolo 8% sa víťaz nerobí

30.08.2010 | m.jano

Na markize to bolo velmi slabucke....ale snazili sa. Live prenos, zivy medved...ale naozaj slaba show...pripadalo mi to ako by sa to vyrabalo niekde v telocvicni- tie mantinely ci co to bolo okolo,farby uuuplne nezladene-od vymyslu sveta....a pravidla?...hlasovanie poroty muzi, zeny a divaci....neviem, neviem.....snazili sa silou mocou vyhnut podobnosti s CSMT az to uplne skomplikovali....sledoval som oba showky cez net z archivu...a priznam sa ak by som si mal vybrat ktoru budem sledovat live....tak jednoznacne CSMT....moderatori su na styl Anglickej verzie aj co sa tyka humoru...je to svieze, nesilene, zabava to do poslednej sekundy prenosu...a celkovy vizual je farebnejsi

30.08.2010 | soophia

Mne sa lubila live show Talentmanie, bol to premysleny zivy uvod v style ozajstnej SHOW... CSMT totalna nuda, o akom humore hovoris? Anglickom? :o) Hlasovanie je podla mna lepsie, kedze ludom dava moznost rozhovodat....

30.08.2010 | Martika

O akej možnosti rozhodovať hovoríš? Najprv sa ukáže hlasovanie obecenstva, a potom má porota 2 hlasy. Takže v konečnom dôsledku rozhoduje porota. A dynamické to bolo na JOJke. Dnes som si pozrela Markízu na DVD a bolo to trápne, Haberovými rečami, slávny Mareš opäť nesklamal v tom, že zase sklamal, bolo to nudné a trápne.

30.08.2010 | m.jano

Hovorim o tych dvoch tipkoch co to uvadzaju v UK je to presne na ten styl- neviem ci si mala moznost vidiet uk verziu tejto show.....
neviem to hlasovanie....komu davaju moznost rozhodovat, akym ludom, kto ich vyberal, su to znami ucinkujucich, kolki hlasuju....nic z toho sme sa nedozvedeli....len ze divaci maju treti hlas....pravidla mau byt jasne a jednoduche a to v tejto show nie su...ved aj keby ze boli bolo by to len kopirovanie CSMT....inak v CSMT v poslednej faze rozhoduju prave divaci tak ten tvoj argument nie je na mieste!!!!!

30.08.2010 | milanko1981

Prepinal som oba kanaly a vitazne mi vysla jednoznacne Talentmania. Aj pokial ide scenu, porotu (kto je to ten slavik????lucie bila je uz obkukana a krausa je uz vsade naozaj dost - naproti tomu markiza ma skvelu adelu, "hroziveho" haberu, uznavaneho trosku a svetoznamu seredovu), moderatorov (dvaja chlapi moderatori sa nedoplnaju tak ak muz-zena) a v neposlednom rade napaditost (iny sposob hlasovania, sutaz moderatoriek....)...akoze viem, ze jojka nemohla v ramci projektu velmi manevrovat (pokial ide o tu napaditost) - ale na druhej strane nechapem - ako mohli dovrzat nieco globalne uspesne tak, ze sa to premenlo na nepozeratelnu trapnost????? nabuduce uz jujoku ani neskusim pozerat, hned davam markizu. uprednostnujem totiz kvalitu

30.08.2010 | Misho

Jezis mne sa zdvíha tlak!! Tvoj nazor som cakal a myslel som si ze uz konecne uznas ze toto sa Markize fakt nepodarilo. A nie natrepe tu uplne blbosti.. Okukany je jedine Habera s Adelou a ceska cast poroty je dost mimo :D No a moderator ani nehovorim.. Kukaj si Markizu kolko chces, v tomto mna jednoducho nepresvedcila a ani 80-90% ludi :D

30.08.2010 | martinkoklingacik

No u mna zabodovala jednoznacne Talentmania. Ale postupne:
-zaciatok mala ovela velkolepejsi markiza, bolo tam vela znamych osobnosti, aj zo superstar
-porota: CSMT - Bila - akoze pani Bila je zlata, ale inak je to dost nudna osoba, nehodi sa do poroty
Slavik - ja naozaj netusim kto to je, ale tvaril sa minimalne ako george clooney
Kraus - vsade kam prepnem je kraus!!!! uz ho mam dost
- vysledok je dost nuda, jedine co tam bolo naozaj vyrazne (nanenastastie jojky) bolo gulanie oci slavika!!!!!!
Talentmania - dobra stvorka, za Slovensko osvedceny Habera a Adela (ti ani nemozu sklamat) a z Ciech Troska a Seredova, ktori naozaj vo svete nieco znamenajiu. Myslim ze sa cele Slovensko tesi, ako ich spozna (zatial to vyzera nadejne:)

- v Talentmanii bolo viac vtipu aj medzi sutaziacimi, akoze viem ze takto sutaze su hlavne o talentoch, ale aj o srande, t.j. o ludoch bez patricnej davky sebakritiky - CSMT tymto lusom nedala dostatok priestoru, na rozdiel od Talentmanie - ano, chceme aj talenty, ale hlavne zabavu!!!!

moderatori - Pyco je dobry iba s Adelou, sam je akoby "bez ruky" a dost nudny. O tom druhom ani nehovoriac, vyzeraju spolu ako amateri z detskeho tabora. V talentmanii je podla mna super napad s tymi moderatorkami, bude to potom zivsie, zabavnejsie a hlavne, neoperane. teda, u mna je na prvom mieste jednoznacne talentmania!!! CSMT vyhorela!!!

30.08.2010 | m.jano

Pico s tym ceskym tipkom boli perfektni.....pozri si posledny vstup!!!!!som sa narehotal jak neviem kedy....

30.08.2010 | x-sk

pico s tým českým típkom vyzerali akurát tak ako párik buzerantov

30.08.2010 | Misho

Myslel som si ze si seriozny a nestranný ale vidím že si stranný Markizák. Ja som tiež stranný, ale JOJkár a som na to hrdý!! A dokážem na jojku aj kritizovať ale v poslednom čase mi nedáva veľa príčin!

30.08.2010 | x-sk

tak to sme na tom rovnako! pozri si moju novú založenú diskusiu k českému dabingu na markíze alebo moje vyjadrenia k článku o tom, že na jar nás čaká zase superstar... naopak, práve ja tu nemienim vychvaľovať ani jednu ani druhú stranu, ak nie je za čo a za to, že **** s tou českou nulou doobliekali ako Jáju a Páju, si zaslúžia výsmech... to bolo hrozné!!! proste hrozné!!!! a rád by som zdôraznil, že proti homosexuálom nič nemám, ale na jedny modré a druhé červené obtiahnuté nohavice a vypasované pruhované tričká sa mi teda pozerať nechce... a stavím sa, že ten picov tenký opasok bol dámsky

31.08.2010 | Misho

ked už tak pYco .. No a k tomu obleceniu ak si to nepochopil boli to farby modrá a červená, ktoré môžeš poznať aj z vlajky Slovenska alebo Česka a to mal byt symbol. Okrem toho tie dane vlajky držali v rukach ;).. A neviem co mas proti moderatorskej dvojici, v ktorej su dvaja muzi. Nie su trápny a nepotrebujú byť nasilu vtipný, lebo potom to už vtip nie je :D.. Presný opak kráľa moderátora Leoša Mareša, ktorý sa tam lne rozkrikoval..

31.08.2010 | paranojak

V psychologii existuje pojem "projekcia" (http://sk.wikipedia.org/wiki/Projekcia_(psychol%C­3%B3gia)). Jedna sa o obranny mechanizmus, ked jedinec si uvedomuje nejaku svoju negativnu vlastnost a namiesto toho, aby ju riesil, pripisuje ju okoliu/inym ludom. Ma tu niekto skryty problem s homosexualitou?

31.08.2010 | x-sk

nie :) nemá :)

31.08.2010 | paranojak

:-) fajn, tak sa mozme od osobnych urazok moderatorov vratit k urovni programu. Ozaj, preco este nikto nezacal vrtat do pomeru Cechov/Slovakov? Kedze hlasuje viac Cechov, vyhra Cech? Alebo bude dohoda, na Markize vyhra Cech, na JOJke Slovak?

31.08.2010 | x-sk

ja som osobne neurážal moderátorov, ja som urážal ich nohavice

31.08.2010 | paranojak

:-) aaa,tak toto mal byt skor prispevok do rubriky "Modna policia". OK, beriem.

31.08.2010 | x-sk

no, pomlčím radšej... ak mali naše vlajky charakterizovať tie buzi nohavice, tak je to hanobenie štátneho symbolu... áno, mareš je trápny drbko, ale tamtí dvaja takisto pôsobia ako trpáci. bodka, je mi jedno, či so mnou súhlasíš alebo nie

30.08.2010 | Misho

To ze tam bolo vela znamych osobnosti by som moc za vyhodu nepokladal. Koho uz oni trapia? Teba a Milanka..

30.08.2010 | Jurkoo

aj u mne jedoznacne vyhrava CSMT....skvela porota(hlavne Lucie Bila),profesionalni moderatori,scena...jednoducho vsetko zvladnute na vybornu....Talentmaniu som pozeral len do 20:15...do zaciatku CSMT a z toho co som videl musim povedat ze vobec sa mi nepaci sposob akym to ponali......predovsetkym mi strasne vedi styl moderovania L.Maresa...na tych jeho "duchaplnych"poznamkach sa tusim smeje len on.....a k porote(hlavne k slovenskej casti) sa vyjadrovat nebudem......takze dufam ze bude CSMT z tyzdna na tyzden len rast...

30.08.2010 | scarpone

tak musim sa priznat, ze ma vobec neprekvapili absolutne prechvalene reakcie na CS ma Talent od milovnikov tv joj :D a musim povedat svoj skromny postreh k teme markiza-joj..proste mi to neda ale samotna tv joj a jej internetovi priaznivci musia stale rypat a skakat do markizy za kazdych okolnosti, pri tom to vobec nepotrebuju!! napriklad taka Talentmania vobec na nikoho neutoci, ide si svojou cestou..lenze tv joj&jej priaznivci stale hovoria o originale svojej sou a kopii Talentmanie, taktiez neustale narazky na sledovanost, pritom vyse 30% je velmi pekne cislo pre tv joj..a nie aby sa z toho jojfans tesili bez zbtocnych urazok..nie..oni budu rypat do Talentmanie ze preco mala 36% a ze ako je mozne ze mala o par percent viac..to uz kde sme?! ja osobne som zacal Talentmaniou kedze zacala skorej a potom som pozeral kusok CS ma Talent a oba programy su o tom istom-o talentoch. Podla mna radsej TV mohli nakrutit nejaky kvalitny serial(napr Mesto tienov) a ten davat kazdu nedelu namieto tychto talentov..no a aby som to ukocil po chvili som prepol na stv1 kde isiel velmi dobry film a vobec som nelutoval!! kazdy nech si pozera co sa mu paci a bez zbytocnych urazok na ine programy!! hlavne zo strany tv joj&jej fans je to naozaj trapne a asi si moc neverite ked musite stale napadat konkurenciu!!

30.08.2010 | dontstopme

...aspon na tomto poli...si myslim.
Pre mna mali jednoznacne "navrch" PRIMA/JOJ. Pekne, cisto prepracovane, profesionalna dramaturgia, rezia, jasne zadefinovana porota. Moderatori boli vyborni, prirodzeni, nenuteni, nevliezavi, vtipni. A dobre sa na nich aj pozeralo. Kazdopadne boli osviezenim, Jakub, pre nas na Slovensku v podstate "novinka" a Pyco v kombinacii konecne bez Adely, akoby sa znovu nastartoval...
No a ten mackopes, co vyprodukovala NOVA/MARKIZA...naozaj isli po najnenarocnejsej mase, ak tu niekto pise o okukanej Bilej (kde na Slovensku?) a Krausovi (tiez nechapem, kde sa mohol okukat zatial)...tak co su potom Adela a Palo? Neokukani? Hehe...
Myslim si, pri vsetkej ucte a zdvorilosti, ze na Adelu sa tentokrat nedalo pozerat. Pre mna sa zviezla na uroven "markizackych" obycajnych na pase vyrobenych blondgirls...a stratila u mna uplne kredit. Leosa nebude vobec hodnotit...to je uplne zle. Samoluby somar.
Ozaj, alena Seredova - svetoznama modelka, teda, este aj top? Kde? Tvorcovia sa ohadzuju takouto terminologiou bez akejkolvek hanby...Je znama v Taliansku, lebo...vieme preco...a na zaklade toho je svetoznama? Aku svetoznamu kampan robila? Taketo prekrucanie faktov je nechutne...
Talentmania nemala ani uroven Ein Kessel Buntes...to bola prepracovana sou.
Netvrdim, ze budem pozerat iba jeden z tych programov, pretoze mi to asi neda...a budem chciet vidiet, co s tou Talentmaniou Nuno este spravi...
Ale original je len jeden.

30.08.2010 | piko

Sorry, že od témy píšem.
Keby som nevedel (?), že skoro všetci, na tomto fóre diskutujúci, máte od 20-50, tak by som si myslel, že sa tu hádajú škôlkari o tom, ktoré autíčko je lepšie. ĽUDIA!! Už by ste sa mohli konečne spamätať! Naozaj tu nemá žiaden človek zdravý rozum, aby vedel nejako objektívne diskutovať?? Musíte sa furt len urážať? Katastrofa!
Ja som si pozrel aj to-aj to a obidve by som zhodnotil pozitívne. Osobne o TROŠKU viacej talentmaniu. Na ČSMT sa mi páčil hlavne Pyco, niektorí vystupujúci, Kraus a scéna, na TM sa mi páčili hostia, začiatočná show, niektorí účinkujúci a trošku poupravené hlasovanie. Popravde uznávam, že to JE viac-menej kópia ČSMT, ale má to tam iné prvky. A hlasovanie je jednoduché. Pre toho, čo to nepochopil : Rozhodujú dvaja muži (jeden hlas), dve ženy (druhý hlas) a pomer z divákov (každý divák hlasuje a ktorých hlasov /kladných, záporných/ bolo viacej, tak podľa toho sa dá zelená a červená farba).
A poprosil by som všetkých (nie len "jojkofilov" a "markízafilov") - mohli by ste konečne začať diskutovať normálne a vysvetľovať si veci bez urážok?? Lebo už si tu naozaj pripadám jak niekde na pieskovisku, keď si čítam všetky tie "argumenty", ktorá show je lepšia. Obidve majú niečo dobré a niečo zlé...a už by ste konečne mohli pochopiť, že každý má rád iné. Či už štýl humoru, či už výber ľudí atď. Keby bol každý rovnaký, bola by nuda, ale to neznamená, že keď si povedzme niekto radšej pozrie TM ako ČSMT, tak je to jeho vec. A neznamená to, že je menej vzdelaný alebo čo. TAK SI TO PROSÍM UVEDOMTE!!!!
Ďakujem.

30.08.2010 | piggee

4 televizie davaju to iste. Zacinaju nam nedele s CT a DVD :)

30.08.2010 | mikibulo

Masturbácia zamestnancov tv JOJ nad ich neskutočným zázračným dielom a na druhej strane obrana zamestnancov tv Markíza ich neskutočne zázračného diela.

No na oboch TV bežala len ďaľšia primitívna nepozerateľná sračka. Aj výsledok sledovanosti to podporuje. Dokopy úbohých cca 1,35 milióna divákov za najdrahšie projekty jesene. Kedysi aj bežné správy na Markíze mali viac divákov. A sledovanosť bude klesať.

Slováci konečne dostávajú rozum a odchádzajú od TV. Viac zábavy prinesie sex po 20-ich rokoch manželstva, ako tieto stupidity.

30.08.2010 | x-sk

tvoj príspevok je pohladením pre moju dušu

30.08.2010 | Langers

Tak jojkovia/jojkáči ste sklamaní však? Nestalo sa to, v čo ste tak pevne verili. Jojka neporazila Markízu, aj keď ste si boli vopred istý. Samozrejme prehru si nepriznáte, to by utrpela vaša hrdosť, vaše ego. Namiesto toho sa snažíte zmazať fiasko JOJky tvrdeniami ako: "originál je len jeden" alebo "ľudia sú navyknutí na Markízu" príp. "Markíza začínala o 20 minút skôr" a podobne.

TalentMania začala už od začiatku z ostra. Markíza vie ako vytvoriť atmosféru, dosiahnuť pompéznosť. Stavím sa, že ste využili čas pred štartom na jojke (i počas nudných momentov), aby ste si zo zvedavosti pozreli TalentMániu. To všetko ste teda videli a chtiac či nechtiac ste aspoň v duchu priznali, že TalentMania bola omnoho kreatívnejšia a náročnejšia na výrobu. Samozrejme, verejne si to nikto z vás neprizná, to by opäť utrpelo vaše ego.

Ako iste viete, jojka nevysielala naživo. Strihať to niekoľko dní pokojne v štúdiu... je vážne ťažké. Keď prídu živé prenosy potom sa len pobavíme, moji milí.

Oh, a ešte niečo na záver. Vidím, že tu mnohí spájate TalentMániu so slovom fiasko. Ale pravdou je, že fiaskom včera skončila jojka so svojou show. JOJ a vy radi nazývate svoju show "celosvetovou a "originálnou" tak mi prosím vysvetlite ako to, že takáto celosvetovo uznávaná, originálna show (a neskutočne drahá) dosiahla iba slabých 29%. Porazil ju nový, nevyskúšaný formát konkurenčnej televízie. Mimochodom, Freemantle si určite vedie rebríček úspešnosti štartu Got Talentu v jednotlivých krajinách (podľa neho mala Markíza s GotTalentom v roku 2008 druhé najsledovanejšie finále na svete). JOJka by po včerajšku obsadila jednoznačne posledné miesto. Tak mojí milí, vidíte že s hanbou vyviazla so súboja práve vaša televízia JOJ. Teším sa na "múdre" a zanietené odpovede.

30.08.2010 | Silver_Shark

okey beriem tvoju vycerpavajucu odpoved, kazdy ma svoj nazor a cisla vravia svoje... :)
ja len este jednu vec skopirujem z clanku....V úvode podľa informácií Mediálne.sk divácky dominovala Markíza, v druhej hodine už začínala získavať prevahu Joj a od druhého reklamného brejku okolo 21:15 sa stala trhovou jednotkou. Od Markízy diváci postupne odchádzali, Joj po reklamných blokoch rástla...

30.08.2010 | tomo213

nechcem reagovat na telentmaniu a ani na CSMT...len sa chcem opytat ci niekto nevie preco markiza v piatok 27.8.2010 odvysielala poslednu cast cize 10 serialu kobra 11 kde zomrel Kris a dnes dala cast 8??? dost ma to prekvapilo,,a sory ak som to tu nemal dat...

31.08.2010 | Eddward

No ja ti neviem, tiez pozeram 12.seriu lebo som ju poriadne nevidel. V piatok ako hovoris zomrel Kris, akurat som sa cudoval ze preco ked podla programu maju ist buduci tyzden este dalsie casti tejto serie. Neviem z toho vyjst tiez, ale podla programu mal ist v piatok 8 diel a dnes (pon) 9. Uvidime co daju utorok kedze vtedy ma ist posledna cast...

31.08.2010 | Eddward

no tak som sa docital ze je to chyba RTL a nie Markizy ze sa to takto vysiela

31.08.2010 | wjercho

No vidite, vy sa tu dohadujete ktora kravina bola lepsia, zvysujete si adrenalin a ja som s v pokoji pozrel slusny slovensky film na STV, usetril som sa kopy zbytocnej reklamy na markize a tv hnoj a nemusimteraz posudzovat, pyca, maresa, haberu a spol...a ked ani na tej STV nebude nic davat (co sa stava casto), tak si prosto pozriem film na DVD alebo jednoducho vypnem TV...je to take jednoduche, skuste to obcas

31.08.2010 | Mat_G

OK, takže cca 1 354 000 divákov si na Slovensku pozrelo nejakú talentovú show. Ja neriešim, kto mal viac. O to nech sa na týchto fórach starajú zamestnanci jednotlivých TV.
Ja som volil tak ako vždy, teda nepozeral som nič :-) V poslednom čase považujem ponuku našich TV za trápnu. Ale neodsudzujem naše TV, ani ich divákov,. To by som si nedovolil. Akurát mi príde smiešne, že krajina ktorá má 5 mil obyvateľov potrebuje 2 talentové show v rovnakom čase :-( No dobre teda, tak dve krajiny o počte 15 milionov obyvateľov - ale aj tak je to smiešne)

Za celkom sympatickú považujem snahu STV - uviedla pomerne kvalitný "československý" film. Ani to ma však neprinútilo pustiť si TV. Moju pochvalu má však za to, že to mohlo byť aj horšie. Drišľakoviny, či Senzus tak ako v minulosti :-(

Ešte by bolo zaujímavé počuť reakcie z TV staníc, kto je ako spokojný. Moj predpoklad:

Markíza bude tvrdiť: my sme spokojný, vyhrali sme. už nemáme komplex úpadku
JOJ bude tvrdiť: my sme spokojný, vyhrali sme, už nemáme komplex slabšieho a mladšieho
STV: tá asi netvrdí nič... neviem či tam "koláče" sledovanosti vobec niekoho zaujimaju, a neviem či tam maju vobec internet. Lebo na tychto forach si robia reklamu iba zamestnanci TV JOJ a TVM.