Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Let's Dance sa lúčilo ako dvojka trhu, u mladých mala navrch romantika na Joj

06.11.2017, 13:01 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Tanečná šou Let's Dance na Markíze v nedeľu večer finišovala s vyššou sledovanosťou ako dosiahla pred týždňom, pozíciu lídra trhu si však u divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54 uchmatla Joj s filmom Päťdesiat odtieňov sivej.

  • Tlačiť
  • 0

Finále Let's Dance sledovalo 249-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pri trhovom podiele 24 percent. Romantický film na Joj uprednostnilo 319-tisíc mladších divákov (29,6 %).

Tanečná šou Markíza viedla v širšej cieľovke 12+, kde oproti predošlému týždňu aj značnej narástla. Na meno nového kráľa parketu, ktorým sa stal herec Vladimír Kobielsky, bolo zvedavých 566-tisíc divákov (29,7 %), čo bol druhý najlepší výkon v sérii. Film Päťdesiat odtieňov sivej na Joj pozeralo 462-tisíc divákov (23,6 %).

Celá séria Let's Dance priniesla Markíze kolísavé výsledky – 30-percentný share atakovala pri úvodnej časti, potom však sledovanosť klesala. V 12+ však všetky diely zaznamenali dvojciferný rating a okrem troch častí videlo každú viac ako pol milióna divákov.

Celkový priemer šiestej edície Let's Dance je 248-tisíc divákov z komerčnej cieľovke pri podiele 25,4 percenta. U celého publika bola priemerná sledovanosť 526-tisíc divákov a priemerný share 29,8 percenta. V nedeľnom prime-time bude Markíza v ďalších týždňoch pokračovať filmami. 

Najsledovanejším programom nedele boli Televízne noviny Markízy, ktoré si pozrelo 333-tisíc mladších divákov (27,6 %) a 616-tisíc celkovo (27 %).

V sobotu večer viedla Markíza v prime-time s českou komédiou Strašidla, ktorú si zvolilo 205-tisíc mladších divákov (19,1 %) a 281-tisíc v 12+ (14,6 %). Šou Take Me Out na Joj uprednostnilo 145-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (13,3 %), v 12+ to bolo 216-tisíc divákov (11,1 %).

Jednotka dominovala tradične so Záhadami tela v univerzálnej cieľovke 12+. Licencovaný zábavný kvíz sledovalo 458-tisíc divákov (21,3 %), z toho 192-tisíc mladších (16,5 %).

Najsledovanejším programom dňa boli aj v tomto prípade Televízne noviny na Markíze s 264-tisíc mladšími divákmi (25,1 %). V 12+ mala hlavná spravodajská relácia 533-tisícové publikum (26,6 %).

V piatok večer mali navrch Joj a Jednotka so svojimi zábavnými formátmi. V čase vysielania bolo lídrom Milujem Slovensko, ktoré si pozrelo 219-tisíc mladších divákov (19 %) a 440-tisíc v 12+ (20,4 %).

Všetko, čo mám rád na Joj trvajúce o trištvrte hodinu dlhšie šlo do výrazného vedenia po konci programu RTVS. Formát komerčnej stanici sledovalo 219-tisíc mladších divákov (20,2 %) a 451-tisíc v 12+ (22,1 %).

Farma na Markíze zaostala so 177-tisíc mladšími divákmi (15,2 %) a 360-tisíc v 12+ (16,4 %). Viac divákov mal následný Duel reality šou, ktorý si po 21:40 pozrelo 188-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,3 %) a 384-tisíc celkovo (23,2 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze, ktoré sledovalo 260-tisíc mladších divákov (24,8 %) a 483-tisíc v 12+ (23 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Jednotka, Let's Dance, Markíza, Milujem Slovensko, sledovanosť, TV Joj, Všetko čo mám rád, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)