Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kriminálka Staré Mesto klesla, ale stále je v nadpriemere Jednotky STV

28.09.2010, 13:30 | Lukáš Kočišek | © 2010 News and Media Holding

Trhovým lídrom bola Joj s Panelákom pred filmom Hádaj, kto príde na Markíze.

  • Tlačiť
  • 6

jednotka_stv_logo.gif

Kriminálka Staré Mesto si na Jednotke STV neudržala trhový podiel nad 20 percentami. S druhou epizódou Prípad vysmiateho muža si v cieľovej skupine 12+ pohoršila z minulotýždňových 21,2 % na 17,7 %. V súčasnej situácii prvého kanála však stále ide o výraznejší nadpriemer, v septembri zatiaľ jeho celotýždenné podiely dosahujú priemer 12,6 %.

Kriminálka staré mesto_Pripad petrolejoveho princa_0408_15.10.09_KSM_Benzinka

Celkovo si včera Kriminálku Staré Mesto pozrelo 350-tisíc divákov, čo je medzitýždenný pokles o 51-tisíc. Trhovým lídrom bola v čase vysielania seriálu TV Joj, ktorej Panelák dosiahol v 12+ podiel 27,4 % a pozrelo si ho 537-tisíc divákov. Film Hádaj, kto príde dosiahol na Markíze podiel 25,3 % a k obrazovkám pritiahol 451-tisíc ľudí.

Poradie sa nezmenilo ani v cieľovej skupine 12-54, na ktorú predávajú reklamu komerčné televízie. Panelák dosiahol podľa tlačovej správy podiel 31,2 %, film na Markíze 28,2 % a Kriminálka Staré Mesto 13,3 %.

Joj sa udržala v cieľovke 12-54 nad hranicou 30 %  počas celého večera. Jednotkou na trhu boli aj pôvodné seriály Profesionáli (26,9 % v 12+ a 31,2 % v 12-54) a Mafstory (28,2 % v 12+ a 30,1 % v 12-54), Nočné Televízne noviny (24,6 % v 12+ a 25,5 % v 12-54) a Adela show (22,6 % v 12+ a 24,8 % v 12-54) dosiahli na Markíze podpriemerné výkony.

V 12+ dosiahla najvyšší prime-time podiel vďaka večernému spravodajstvu Markíza s hodnotou 29,4 %, nasledovala Joj s 27,3 % a Jednotka so 14,2 %. Celodenne zaznamenala Markíza podiel 29,6 %, Joj 23,0 % a Jednotka 12,9 %.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako web o sledovanosti TV Joj TVmeter.sk, webová stránka STV, PMT, teletext TV Markíza a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 17:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine. Sezónny priemer je priemer týždenných podielov v období od septembra do júna v danej cieľovej skupine.

Elektronický prieskum sledovanosti zabezpečuje TNS na objednávku PMT. Členmi PMT sú STV, Markíza, JOJ, Ta3 a Asociácia mediálnych agentúr.

  • Tlačiť
  • 6