Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kontroverzne financovaný magazín Štýlovo nahradí na Jednotke novinka Hurá do záhrady

14.03.2012, 16:13 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Verejnoprávna inštitúcia si od nového magazínu sľubuje atraktívnejší obsah a väčší divácky záujem. Opravené znenie správy.

  • Tlačiť
  • 1

Lifestyle a celebrity nahradí záhradkárčenie. Rozhlas a televízia Slovenska sa na Jednotke rozhodol zrušiť magazín Štýlovo, nahradí ho novinka s názvom Hurá do záhrady.    

"Pri relácii Hurá do záhrady očakávame väčší záujem divákov vďaka divácky atraktívnejšiemu obsahu ako v programe Štýlovo," povedal pre Mediálne.sk programový riaditeľ televíznej organizačnej zložky RTVS Andrej Miklánek.

Posledný magazín Štýlovo odvysiela Jednotka v premiére v nedeľu 1. apríla 2012 o 17:45. Hurá do záhrady ho má podľa oficiálneho reklamného cenníka vystriedať v rovnakom nasadení od nedele 15. apríla 2012. Ocitne sa tak medzi reprízou emotívnej šou Pošta pre teba a premiérovou kulinárskou šou Tajomstvo mojej kuchyne.

stylovo_magazin_rtvs

Zdroj: vysielanie Jednotky

V programe majú podľa Miklánka účinkovať obľúbení profesionáli z oblasti záhradníctva, mediálne známi napríklad z účinkovania v Teleráne na Markíze alebo zo špecializovaného mesačníka Záhradkár, Martin Čurda so svojim profesionálnym tímom.

"Cieľom je prezentácia súčasných moderných trendov v úprave a zakladaní záhrad pri novostavbách rodinných domov, prerábaní starých záhrad, ukážok s parkovými úpravami vo verejnom sektore, ukážkami zahraničných záhrad a drobnými radami pre majiteľov moderných oddychových záhrad,"
uviedol k obsahu nového magazínu Miklánek.

"Tieto televízne relácie s témou úpravy záhrad sú veľmi obľúbené aj v niektorých susedných krajinách a predložený námet a ukážka pilotnej časti sú dostatočnou zárukou očakávanej kvality a sledovanosti," dodal.

jednotka_logo_rtvs

Projekt Hurá do záhrady prijal RTVS 15. augusta 2011 od externej spoločnosti Awis, ktorej konateľmi a spoločníkmi sú Martin Čurda a František Laššák. Podľa oficiálneho webu sa venuje profesionálnym záhradkárskym prácam.

Oprava: Výrobu relácie nebude mať na starosti samotný Awis. Na základe zadania ju bude kompletne po produkčnej, výrobnej i vizuálnej stránke zabezpečovať spoločnosť Farbyka, s ktorou má RTVS uzatvorenú zmluvu na tento projekt. V centrálnom registri zmlúv na internete zatiaľ zverejnená nebola. Farbyka už pre STV vyrábala špecializované magazíny ako Zdravíčko, pán doktor a Mama to vie najlepšie.

Štýlovo je od polovice októbra 2011 nástupcom dlhoročného magazínu Extra. Formát pre RTVS vyrába externá spoločnosť Xact moderátora Petra "Pinďa" Lengyela, ktorý ním sprevádza spoločne s Dagmar "Didianou" Dianovou. Za jeden diel vynakladá RTVS 7 146 eur s DPH.

Denník Pravda v januári upozornil, že na výrobu magazínu idú aj peniaze zo zmluvy so štátom, pričom malo ísť o sumu viac ako 8 300 eur za jednu časť. Podľa predsedu Rady RTVS Miroslava Kollára nebola relácia vylúčená zo zmluvy, lebo z jej popisu vyplývalo, že pôjde o magazín o zdravom životnom štýle. V skutočnosti však obsahuje aj reportáže z komerčných akcií.

  • Tlačiť
  • 1