Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Koniec pretáčania reklám? Markíza vidí nové zárobky, zatlačí na operátorov

18.07.2019 | Martin Poláš | Rebeka Kosečeková

Diskusia (24 reakcií) Pravidlá diskusie

18.07.2019 | Staromestsky bonvian

No, tak ja som sa na to vykaslal uplne a platim si radsej ine streamovacie sluzby. Minule zena zapla cosi na Markize, a uprimne, to sa nedalo pozerat. Nonstop reklama.
Takze sme to zapli na Netflixe a dokukali to tam.

18.07.2019 | shaggy

Presne. Ja by som úplne zakázal vložky a tampóny, tiež ich nepoužívam.
Ale inak, som rád, že sa každý vyjadruje k veciam, ktoré používa.

18.07.2019 | lacusko

v podstate mas pravdu, len nereagujes na spravny post. nikto nic nechce zakazovat, ale navrhuje vykaslat sa na linear, pretoze technologicky nevie rozumne dobehnut trend a na smrtelnej posteli bude pseudorieseniami iba kazit zivot tym poslednym, co pri nom zostali

20.07.2019 | zajo-

Najväčší trest je pre nich vysielať Slunce, seno, jahody a Slunce, seno a pár facek - to musí ísť bez reklamy, lebo inak by im to Troška nepredal.

18.07.2019 | martin33

"Televízia tak vo svojom hlavnom produkte – reklamnej prestávke ..."
Tak to konecne niekto povedal na "plnu hubu", ze hlavnym produktom komercnych TV su reklamne prestavky, ktore len z nutnosti "prekladaju" inym programom :-)

18.07.2019 | FeroImrecze

Ja s rodinou to máme vyriešené tak, že keď už tu TV sledujeme, dopredu si zoradime ulohy na reklamy. Večera v kuchyni, ulohy do školy, balenie, kúpanie, čistenie zubov... A akurát to na tie reklamy sadne. V krčme cez majstrovstvá sa zase počas reklám nosí pivo, chodí na WC, objednava a diskutuje. Len blbec si myslí že tie reklamy v TV niekto aj reálne pozerá, aj keď ich má pustene.

18.07.2019 | shaggy

Jednoduché - zakážu pretáčanie v archíve, nebudem ho využívať a zruším balík úplne. Nechám si len tie stanice, ktoré majú pre mňa zmysel. Len dúfam, že tie stanice nebudú v základnom balíku a bude ich možné zrušiť.

18.07.2019 | enko

a ako zrataju ludi ktori pocas reklamy vstanu od TV a idu prec na tych 8-9 minut ?

18.07.2019 | enko

este aj tych by mali prinutit sediet a pozerat reklamu, aby im neusiel ani jeden clovek, ktoremu by mohli do hlavy naliat reklamy, nehovoriac o kategorii <6 rokov

18.07.2019 | Martinoid

Ked to zapnem bud tam bezi reklama na tvrdy ko.t alebo frcgumy. To jasne dokazuje, ze im to v tej markize riadne je.e!!!

18.07.2019 | Juraj Červenák

Nech vysielajú bez reklamy a nemusíme pretáčať

18.07.2019 | shaggy

Začnú hneď, ako ty budeš tvoje služby pre nich poskytovať zadarmo.

19.07.2019 | lukic

ale ved preto chceli pred 2rokmi od kabloviek1--5 eur mesacne, skoncilo to 0.50 az 1 eurom. Uprimne pri cene prace na trhu, 5 eur zarobi ktokolvek za 2h. Ak by pozeral TV bez reklam, tak 3h casu usetri uz pri pozerani 5 h vysielania. Reklamy pretacam a viem, ze su 4x8minut kazdu hodinu. Vyninku tvoria iba sportove prenosy. A TV si mohli usetrit predaj reklam (jedno oddelenie zbytocne), sledovanie sledovania reklam (druhe oddelenie zbytocne) a aj im aj nam by sa zilo lepsie. Raz darmo, produkt zdarma je zaplateny viac krat ako produkt s cenovkou a u TV to plati 8x..

18.07.2019 | LPB

Na konci každého reklamného bloku by mali dať test s otázkami z tých reklám, aby si overili či divák dával pozor. Až po úspešnom absolvoní by pokračoval vedľajší program, teda napríklad film.

18.07.2019 | ready

existuje este nieco ako VHS nahravanie ked pouzivam IPTV (Magio) ?

Markiza je uz trapna. Najskor zakazli lepsie ceske TV a ked to samozrejme nepomohlo vymyslaju ako este viac obtazovat divakov.

Agentury by si mali uvedpomit ze tie ich reklamne sracky nesleduju ani ti co to maju zapnute, idu vtedy prec...

19.07.2019 | Mikil

Už to zdochýňa, tak naposledy ešte kope... v markíze si uz nemajú za čo pudrovat nošteky, tak im prichádzajú takéto myšlienky.

19.07.2019 | maugli2

Markíza nech robí hocičo, aj tak ju nik nepozerá.... Niekedy dávno, keď bola v DVB T som cez ňu aspoň prekrokoval na iný program, dnes u tento problém (našťastie) nemám.

19.07.2019 | righty

nikto ako nikto: https://www.aktuali...

ono televízie strácajú pôdu pod nohami, ale zase sa tváriť, že krachujú, je neskutočne naivné. mladá cieľovka odchádza, dobre. ale strieborná ekonomika nepustí.

19.07.2019 | salamoon

ja som uz komercnu mainstreamovu TV typu Markiza, JOJ nepozeral ani nepamatam, kedze tam ani nic pozeratelne nie je a dokonca som asi pred 3r predal aj satelitny tuner.. pozeram len verejnopravne programy (najma CT2) a zvysok (futb. ligy,...) najdem na internete..

20.07.2019 | Bacil.BA

Kto dnes ešte sleduje live TV vysielanie? Z potencionálnych klientov pre zadávateľov reklamy? Však tých zopár sledovačov už ani tie tampony a vložky nepotrebujú, a tiež si nemyslím, že si pôjdu kúpiť na základe videného novú škodu, peugeot, opel...
Je to už iba strata času pre sledovateľa a vyhodené €€€ pre zadávateľa.

21.07.2019 | kamasko

postupne ako vymrú staršie generácie, zomrú aj klasické TV s lineranym vysielaním a reklamami. V neďalekej budúcnosti nám bude program vytvárať umelá inteligencia na mieru... a budeme platiť za každú sekundu bez reklám.. alebo to bude zdarma a s reklamami. Svet sa zmenil, a ešte viac sa zmení. Pôjde to rýchlo

22.07.2019 | František Čaník

nič ma nevie vytočiť do vývrtky viac, ako keď mi reklamu pokašlú nejakým filmom... :D

23.07.2019 | Bez_servítky

Koniec pretáčania reklám ? OK, nech to zakážu. Majú na to právo, lebo je to služba, ktorú môžu, ale i nemusia poskytovať. Ale nikto ma predsa nemôže nútiť reklamy pozerať, t.j. ako zákazník by som mal mať možnosť balík kúpiť aj BEZ REKLÁM.

Aspoň by sme uvideli, na koľko si tie reklamy jednotlivé TV cenia (o koľko by zvýšili cenu tohoto bezrklamového balíka) a najmä: koľko by boli zákazníci ochotní zaplatiť povedzme za základný balík BEZ REKLÁM.

Ja by som za daný balík určite nedal viac ako +10€/mes. oproti bežnej cene s reklamami.

Vyzerá to tak, že komerčné TV opustím a budem si platiť už len za športové kanály. Iné totiž nemá zmysel v TV pozerať.
Nedá sa totiž každý týždeň cestovať do Španielska na LaLigu, či na zápas Ligy majstrov.