Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kolonáda rástla Jednotke druhý týždeň po sebe

25.01.2016, 15:35 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Druhá séria Kolonády naberá po troch týždňoch vysielania na sile. Seriálu sa darí najmä v širšej cieľovke 12+, kde v nedeľu evidoval doterajšie maximum – 456-tisíc divákov.

  • Tlačiť
  • 0

Kolonáda mala v univerzálnej cieľovke po 20:25 trhový podiel 19,3 percenta a patrilo jej miesto trhovej dvojky.

Seriál oproti minulému týždňu pridal 39-tisíc divákov, share sa zvýšil o 1,5 percentuálneho bodu. Pri štarte 10. januára bola Kolonáda na úrovni 396-tisíc divákov.

Lídrom v oboch hlavných cieľovkách bola Markíza s filmom Po zániku Zeme, ktorý mal po 20:30 celkovo 501-tisíc divákov (23,8 %), z toho 393-tisíc mladších (31,9 %).

Joj vysielala film To bude boj!, ktorý zaujal 207-tisíc mladších divákov (17,1 %) a 273-tisíc celkovo (13,2 %).

Po Kolonáde štartoval na Jednotke galavečer Krištáľové krídlo trvajúci až do 23:30. Videlo ho 210-tisíc divákov (13,8 %), z toho 56-tisíc mladších (10,8 %).

Dvojke priniesol v nedeľu nadpriemer All star zápas hokejovej Tipsport ligy, počas ktorého viacerí diváci evidovali v úvode technické problémy pri živom prenose z Nitry. Najsledovanejšia bola prostredná pasáž po 17:05 so 125-tisíc divákmi (6,8 %), z toho 71-tisíc bolo z cieľovky 12 – 54 (7,1 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny Markízy so 740-tisícovým publikom (32,5 %), 394-tisíc divákov z toho spadalo do komerčnej cieľovky (31,5 %).

V sobotnom prime-time mala navrch takisto Markíza s komédiou Mrcha učiteľka. Sledovalo ju 310-tisíc mladších divákov (25,3 %) a 409-tisíc v 12+ (19,6 %).

Joj konkurovala snímkou Bojovník: Brat proti bratovi, ktorú uprednostnilo 172-tisíc mladších divákov (15,6 %) a 215-tisíc celkovo (11,7 %).

Na Jednotke boli v sobotnom prime-time najsilnejšie Pravdivé príbehy s Katkou Brychtovou o 21:20. Seriál sledovalo 316-tisíc divákov (14,7 %), z toho 94-tisíc v 12 – 54 (7,5 %).

Na čele ratingového poradia bolo u mladšieho publika v sobotu Počasie na Markíze s 366-tisíc divákmi (29,9 %).

V piatkovom prime-time vedie Jednotka s Milujem Slovensko, hoci od začiatku roka vysiela staré časti. Ostatná repríza mala 457-tisíc divákov (21,6 %), z toho 237-tisíc mladších (20,6 %). Zábavná relácia bola lídrom trhu v 12 - 54 a zároveň najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V 12+ bolo v piatok večer najsilnejšie Búrlivé víno na Markíze, ktoré sledovalo 505-tisíc divákov (23,7 %). V obchodne dôležitej cieľovke 12 – 54 to bolo 196-tisíc divákov pri podpriemernom podiele 16,9 percenta.

Joj v piatok vysiela český seriál Vinári II., tentoraz zaujal 123-tisíc mladších divákov (10,8 %), v 12+ ich bolo 156-tisíc, čo stačilo len na jednociferný share (7,5 %).

Pozíciu najsledovanejšieho programu obhájili Televízne noviny, videlo ich 620-tisíc divákov (31,3 %), z toho 289-tisíc v komerčnej cieľovke (27,7 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Búrlivé víno, Kolonáda, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, TV Joj, Vinári

Diskusia (0 reakcií)