Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kolonáda odštartovala o čosi slabšie ako prvá séria

11.01.2016, 11:10 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Druhá séria Kolonády mala v nedeľu na Jednotke o 20:25 sledovanosť 396-tisíc divákov v univerzálnej cieľovke 12+. Verejnoprávnej stanici to zabezpečilo u najširšej cieľovky pozíciu trhovej dvojky so shareom 16,7 percenta.

  • Tlačiť
  • 0

Kolonáda štartovala mierne slabšie ako prvá séria pred dvomi rokmi, na ktorej úvodný diel bolo zvedavých 440-tisíc divákov (18,2 %).

V 12 – 54 mal začiatok druhej série 124-tisíc divákov a trhový podiel 9,3 percenta. Lídrom bola v nedeľu večer Markíza s filmom Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama, ktorý sledovalo 328-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (29,5 %) a 464-tisíc celkovo (24 %).

Dvojkou v komerčnej cieľovke bola Joj so snímkou Slečna nebezpečná. Akčnú komédiu videlo 257-tisíc mladších divákov (20,6 %) a 367-tisíc v 12+ (16,8 %).

Joj bola trhovým lídrom pred spravodajským blokom s novou reláciou Nové bývanie Dizajn. Prvú časť sledovalo 227-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,4 %) a 364-tisíc v 12+ (17,7 %).

Najsledovanejším programom nedele boli Noviny TV Joj, nenechalo si ich ujsť 377-tisíc mladších divákov (29,4 %) a 740-tisíc celkovo (31,7 %).

V sobotu mala večer navrch znova Markíza vďaka českej komédii Dědictví aneb Kurvaseneříká, ktorú si pozrelo 263-tisíc divákov v 12 – 54 (22,1 %). V 12+ videlo reprízu filmu 390-tisíc ľudí (18,9 %).

V závese bola Joj s televíznou premiérou Kódu Enigmy, ktorú uprednostnilo 230-tisíc mladších divákov (19,5 %) a 322-tisíc v 12+ (15,8 %).

Jednotke patrilo miesto trhovej trojky, najviac divákov mali po 20:25 Nečakané stretnutia – 269-tisíc (12,2 %), z toho 64-tisíc mladších (5,2 %).

Na čele ratingového poradia boli aj v sobotu Noviny TV Joj, tentoraz ich videlo 345-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (30,7 %) a 670-tisíc v 12+ (31,9 %).

Piatkový večer ovládla u mladých Jednotka s reprízou Milujem Slovensko. Zábavno-súťažná šou mala 254-tisíc divákov, čo znamenalo trhový podiel 20,7 percenta.

Búrlivé víno na Markíze zaostalo, uprednostnilo ho 185-tisíc mladších divákov (15,1 %). Za pôvodným seriálom skončila prvá časť českého seriálu Vinári na Joj. Tú sledovalo 165-tisíc mladších divákov (13,5 %).

V 12+ si Búrlivé víno postrážilo väčšinu publika, dovedna malo 492-tisíc divákov (22,3 %). Milujem Slovensko si zvolilo 460-tisíc divákov (20,9), Vinárov 218-tisíc (10 %).

Najsledovanejším programom piatka boli u mladých Športové noviny na Markíze s 296-tisíc divákmi (27,1 %), v 12+ mali 522-tisícové publikum (25,4 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Búrlivé víno, Kolonáda, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Vinári

Diskusia (0 reakcií)