Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Katolícka TV Lux vysiela naostro, chystá imidžovú kampaň a chce peoplemetre

16.09.2008, 11:13 | Radoslav Augustín | © 2008 News and Media Holding

Väčšina divákov na Slovensku Lux nevidí, pretože ju nešíri UPC. Lux odpovedá - vraj sa na tom pracuje.

  • Tlačiť
  • 3

tv_lux_logo-2.gif

Slovenská katolícka televízia Lux od včera vysiela "naostro" nielen na obraze, ale aj papierovo. Jej existencia a pôsobenie boli upravené Dohodou o úprave vzájomných vzťahov, ktorú podpísali Konferencia biskupov Slovenska, rehola Saleziánov Don Bosca a produkčné štúdio LUX communication.

podpis_dohody_lux.jpg


Traja spoločníci podpísali dohodu o TV Lux včera o 15:00 v Šaštíne.

Majoritná káblovka UPC Broadband Lux stále nešíri. V ponuke má totiž podobnú českú "televíziu dobrých správ" Noe. Od nej sa Lux odčlenil po nezhodách ako konzervatívna vetva. Lux v tlačovej správe píše, že rokuje s UPC a tiež s Orange a T-Comom. Lux si môžu naladiť diváci na satelite Thor. Dostupná je zákazníkom Digi TV a drobných káblových operátorov.

Napriek handicapu s pokrytím má vedenie stanice ambície s predajom reklamy. Reklamné spoty si však Lux vyberie, musia totiž spĺňať etický kódex stanice. Pomôcť biznisu má imidžová kampaň o novej televízii a snaha získať peoplemetrové dáta. Tie zatiaľ žiadna z malých televízií kontinuálne nevyužíva. Sťažujú si, že čísla sú drahé a vzorka ich nezachytáva.

Reklama má byť spolu s príspevkami dobrovoľníkov jedným z budúcich pilierov financovania stanice. Teraz peniaze stanice pochádzajú najmä z dotácií spoločníkov.

V testovacom režime vysielal Lux od 4. mája. Diváka chce formovať "hodnotovo alternatívnou televíziou", ktorá sa sústreďuje na "ľudské a kresťanské hodnoty". Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 3