Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Kampaň pred štartom Dajto pokračuje ďalším spotom

31.07.2012, 11:31 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Po krádeži pretekárskeho auta prichádza Markíza s milostnou aférkou

  • Tlačiť
  • 0

dajto logo 150

Televízia Markíza pokračuje v kampani pred blížiacim sa štartom svojej tretej stanice Dajto, ktorá bude zameraná primárne na mužského diváka.

Vo vysielaní Markízy a Doma sa začal objavovať druhý televízny spot. Atraktívny muž popíjajúci v bare v ňom po výzve "Buď chlap! Daj to!" zvedie mladú priateľku holohlavého muža s nadváhou, kým on sa venuje telefonovaniu. Upútavka je opäť podfarbená pesničkou Song 2 od skupiny Blur a ukončená sloganom "Dajto - normálne, že telka pre chlapa!".

Reklamnú kampaň pred spustením Dajto začala Markíza uplynulý piatok. Minulý týždeň tiež predstavila logo a programovú štruktúru stanice, začala avizovať jej oficiálny web a sprevádzkovala fanúšikovskú stránku na Facebooku.

Markíza naďalej nekomunikuje presný termín štartu stanice Dajto, ktorý má prísť "už čoskoro". Podľa nepotvrdených informácií ju plánuje spustiť v priebehu augusta, zrejme po skončení letnej olympiády v Londýne. Oba doposiaľ existujúce kanály mediálnej skupiny CME na Slovensku boli uvedené na trh v rovnaký deň 31. augusta - TV Markíza v roku 1996 a Doma v roku 2009.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Štart televízie Dajto

Diskusia (0 reakcií)