Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj spustila nábor súťažiacich do novej série Talentu

04.03.2015, 12:04 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Televízia Joj už otvorila prihlasovanie súťažiacich do novej edície šou Česko Slovensko má talent. Ako už skôr Joj oznámila, s ďalšou sériou licencovaného formátu počíta na jeseň tohto roka.

  • Tlačiť
  • 0

Záujemcovia o účinkovanie v programe sa môžu hlásiť cez webový formulár na csmatalent.tv. Joj súťažiacich verbuje cez krátku 15-sekundovú videovýzvu.

Predchádzajúce ročníky vysielala Joj v spolupráci s českou Primou, šou produkčne zastrešuje tím režiséra Jeffa Minaříka.

Joj zatiaľ neuvádza ďalšie podrobnosti o novej sérii ČSMT, tá však pravdepodobne dostane nový vysielací deň. Na nedele totiž potvrdila na jeseň 2015 vysielanie Superstar česká Nova, v rovnaký deň ju tak nevyhnutne bude ponúkať aj slovenská Markíza.

Keďže Pop Idol aj Got Talent sú formátmi FremantleMedia, v programe by sa podľa podmienok licencora nemali na jednom trhu stretnúť vo vzájomnej konfrontácii. Znamená to, že Joj hľadanie najväčšieho talentu zrejme presunie na iný deň. V nedeľnom slote počíta v novej sezóne s pokračovaním šou V siedmom nebi.

Štvrtú sériu ČSMT vysielali Joj a Prima na jeseň 2013, sledovanosťou išlo o najslabší ročník, keď priemerný rating v komerčnej cieľovke 12 – 54 dosiahol 12,7 percenta a priemerný trhový podiel 32,7 percenta. Stále však išlo o výrazný nadpriemer Joj, Talent mal lepšiu výkonnosť aj ako X Factor vysielaný na jar 2014.

Joj sa záujem divákov snažila podporiť aj miernymi úpravami dramaturgického konceptu, keď víťazovi garantovala stretnutie so Simonom Cowellom, nechala esemeskujúcich divákov rozhodovať o osude súťažiach už v semifinálovej fáze či znížila počet záverečných živých prenosov.

Divácky najúspešnejšou zostáva druhá séria ČSMT z jesene 2011, keď epizódy v priemere sledovalo 16,7 percenta mladších divákov pri podiele 42 percent. Prvú až štvrtú sériu talentovej šou vysielala Joj s ročným odstupom, vlani na jeseň nechala formát odpočívať a vracia sa tak prvý raz po dvojročnej pauze.

Joj má práva na vysielania formátu Got Talent minimálne do roku 2018, zmluvu s licencorom predĺžila koncom vlaňajška. Zároveň si tak poistila spevácku šou X Factor, ale získala aj ďalšie formáty spoločnosti. Medzi nimi napríklad novinku Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá sa do vysielania takisto dostane v tomto roku. Joj chystá aj „romantickú“ verziu formátu Farmár hľadá ženu, ktorý takisto patri do portfólia FremantleMedia.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent

Diskusia (0 reakcií)