Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj sa vydaril štart Vtedy na Západe, novinka bola lídrom

11.04.2016, 11:05 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Karty počas uplynulého víkendu zamiešala nová zábavná šou Joj Vtedy na Západe, ktorá televízii posilnila výkonnosť v sobotnom prime-time a zabezpečila jej pozíciu trhového lídra. V piatok a v nedeľu večer dominovala Markíza.

  • Tlačiť
  • 1

Imitačná spevácka šou Tvoja tvár znie povedome medzi týždňami znova podrástla, Markíze sa už ťahá do výšin, v akých sa v poslednom období ocitla len Horná Dolná. Jej čísla z uplynulého týždňa dokonca nedeľný program prekonal a stal sa znova najsledovanejším programom celého týždňa.

Šieste vydanie licencovanej šou sledovalo 525-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo znamenalo trhový podiel 44,9 percenta. V 12+ malo zápolenie ôsmich osobností 771-tisícové publikum a share 39,4 percenta.

Joj v závere víkendu konkurovala filmom Novembrový muž, ktorý sledovalo 234-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,9 %) a 377-tisíc v 12+ (18,1 %).

Jednotka po finiši Kolonády vysielala v nedeľu film Grzimek, zvolilo si ho 101-tisíc divákov (5,1 %), z toho 34-tisíc mladších (2,9 %).

Na prvú časť novinky Joj Vtedy na Západe bolo v sobotu po 20:35 zvedavých 300-tisíc divákov z komerčnej cieľovky, čo stanici prinieslo trhový podiel 24,4 percenta a líderskú pozíciu. V 12+ novinku videlo 452-tisíc divákov (20,9 %).

Joj bola v sobotu lídrom po dlhšom čase, z večerného slotu počas víkendu vypadol celebritný špeciál Moja mama varí lepšie ako tvoja. Markíza nasadila film 96 hodín: Odplata, ktorý sledovalo 261-tisíc mladších divákov (21,9 %) a 369-tisíc celkovo (17,8 %).

Jednotka mala večer najviac divákov s Nečakanými stretnutiami po 20:25. Emotívnu reláciu sledovalo 273-tisíc divákov (12,6 %), do užšej cieľovky 12 – 54 z toho spadalo 61-tisíc divákov (5 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo podľa peoplemetrov Najlepšie počasie na Joj, spravodajský formát videlo 346-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (30 %) a 596-tisíc v 12+ (28 %).

Počas piatkového večera sa opakoval scenár z predošlých týždňov. Najsledovanejším programom v komerčnej cieľovke bol Duel Farmy so začiatkom po 21:40, ktorý videlo 290-tisíc mladších divákov (31,3 %) a 542-tisíc celkovo (34,3 %). Rovnaký počet divákov v 12+ sledovalo aj bežné vydanie Farmy po 20:30 (25,5 %), v 12 – 54 mala reality šou 272-tisíc divákov (23,6 %).

Dvojkou trhu bola kvízová šou Čo ja viem na Jednotke, ktorú tentoraz videlo 217-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,9 %) a 459-tisíc v 12+ (21,8 %).

Joj v piatok večer nasadila snímku 12 kôl, ktorú si zvolilo 154-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,2 %) a 213-tisíc v 12+ (11 %).

  • Tlačiť
  • 1

Tagy Čo ja viem, Farma, Markíza, Nečakané stretnutia, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome, Vtedy na Západe