Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj sa zbavuje stanice Senzi. Podiel predáva českému Barrandovu

28.07.2014, 21:08 | Martin Poláš | © 2014 News and Media Holding

Akutalizované o stanovisko TV Joj |Akciová spoločnosť Senzi, ktorá je prevádzkovateľom slovenskej hudobnej stanice Senzi, mení podľa českého servera MediaGuru.cz vlastnícku štruktúru. Vystúpiť zo spoločnosti má Joj Media House, ktorej patrí polovičný podiel.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy

Senzi, TV Joj

Druhým akcionárom spoločnosti Senzi, a. s., je režisér Peter Núňez, tomu má podľa MediaGuru doterajší podiel zostať.

P. Núňez tvorí spoločne s generálnym riaditeľom TV Joj Marcelom Gregom predstavenstvo Senzi, a. s. Až do polovice apríla tohto roka patrila Gregova funkcia bývalému riaditeľovi TV Joj Františkovi Borovskému, ktorý v Joj skončil vo februári.

Novým spoluvlastníkom Senzi TV by sa podľa Mediaguru.cz mohla stať spoločnosť Empresa Media, ktorá v Česku prevádzkuje televíznu stanicu TV Barrandov. Patrí medzi aktivity podnikateľa Jaromíra Soukupa.

Aktualizované 20:34: Joj, ktorá stanicu do portfólia pridávala vlani v septembri, o konkrétnom kupcovi nehovorí, potvrdila ale záujem o stanicu zvonku. „Záujem o Senzi má niekoľko subjektov, avšak náš podiel sme nikomu nepredali,“ uviedla Joj v stanovisku pre Mediálne.sk.

MediaGuru pripomína, že na produkcii jedného z formátov stanice, relácie Vtip za stovku, sa podieľa práve P. Núňez. Český web zároveň v minulom týždni informoval, že TV Barrandov plánuje v krátkom horizonte spustiť minimálne dve ďalšie užšie profilované stanice, pričom o spolupráci rokuje so spoločnosti SPI International. 

Držiteľom licencie na vysielanie stanice Senzi je spoločnosť Mac TV, ktorej patrí rovnaké oprávnenie aj pre zvyšné tri stanice zo skupiny Joj Group – Joj, Plus a Wau.

V prípade predaja televízie by o licenciu pre Senzi zrejme požiadala už nová spoločnosť - o digitálne TV licencie netreba súťažiť, stačí splniť formálne podmienky.

Trhový podiel Senzi v cieľovej skupine 12 – 54 dosahuje celodenne aj v prime-time len 0,1 percenta. Joj Group pri spúšťaní svojej štvrtej stanice tvrdila, že novým kanálom chce osloviť cieľové skupiny, ktoré nedominujú pri sledovaní jej troch ďalších staníc.

Svojím zameraním Senzi TV napodobňuje českú Šlágr TV, ktorá funguje s podobnou programovou štruktúrou s ťažiskom na ľudové piesne, country a hitparády, mieri teda najmä na starších divákov. Senzi TV takisto ako česká televízia do biznismodelu zahrnula predaj nosičov, ale aj hranie skladieb na prianie za poplatok.

Okrem káblových a IP TV platforiem sa Senzi šíri aj v prvom celoplošnom multiplexe Towercomu. Stanica zatiaľ chýba na satelite – Skylink pri štarte stanice uviedol, že s jej zaradením v súčasnosti nepočíta. Joj avizovala, že perspektívne počíta aj s týmto typom šírenia.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Senzi, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)