Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj s 1890 pokorila na úvod Tvoja tvár znie povedome

06.03.2017, 10:29 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Štart seriálovej novinky Joj 1890 priniesol televízii pozíciu trhového lídra, zároveň bol u mladšieho publika najsledovanejším programom dňa. Po konci seriálu viedla Markíza s Tvoja tvár znie povedome, ktorá trvala do pol dvanástej.

  • Tlačiť
  • 1

Joj mala s 1890 po 20:35 sledovanosť 347-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 26,6 percenta. V 12+ mal prvý diel historického seriálu 620-tisíc divákov a share 26,8 percenta.

Na úvod pomohla Joj seriálu aj vynechaním reklamných brejkov – nasadila len jeden pred pol desiatou. Bežne v slote zmestí tri.

Tvoja tvár znie povedome na Markíze mala 303-tisíc mladších divákov (29,8 %) a 469-tisíc celkovo (25,9 %). Do popredia sa dostala po finiši 1890 po 22. hodine. Markíze z celkového pohľadu pomohla k zvýšeniu výkonnosti oproti predošlým týždňom v nedeľu večer a prime-time shareu medzi 19. – 23. hodinou na úrovni 26,5 percenta (Joj 22,2 %).

Nad svojím priemerom sa v nedeľu držala aj Jednotka so seriálom Tajné životy. V novej konkurencii si ho pozrelo 365-tisíc divákov (15,2 %), z toho 150-tisíc mladších (11,2 %).

V sobotu večer viedla u mladých Joj s filmom Drsniačky, ktorý zaujal 252-tisíc divákov pri podiele 22,1 percenta. V 12+ mal 335-tisíc divákov (17 %).

Lídrom v univerzálnej cieľovke bola Jednotka so šou Zem spieva, ktorú sledovalo 549-tisíc divákov, share dosiahol 25,2 percenta. V 12 – 54 mal program 232-tisíc divákov (18,5 %).

Markíza kontrovala filmom 96 hodín: Zúčtovanie, po 20:30 si ho zvolilo 221-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18,3 %) a 329-tisíc v 12+ (15,7 %).

Najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 298-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (25,3 %) a 636-tisíc celkovo (29,3 %).

V piatok stačila opäť Jednotke na vedenie repríza Milujem Slovensko, ktorú si zvolilo 404-tisíc divákov (20,6 %), z toho 199-tisíc v 12 – 54 (18,1 %).

Film Deň po tom mal na Joj 189-tisíc mladších divákov (19 %) a 248-tisíc v 12+ (14,2 %). Svokra na Markíze zaujala 174-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (14,9 %) a 327-tisíc v 12+ (15,6 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Najlepšie počasie na Joj s 320-tisíc mladšími divákmi a podielom 27 percent. V 12+ mala predpoveď 599-tisícové publikum (27,4 %).

V celom deviatom týždni viedla z hľadiska celodenného trhového podielu v 12 – 54 tesne Markíza (18,5 %), Joj mala v rovnakom období priemerný podiel 18,3 percenta.

V prime-time naopak naďalej dominovala Joj, ktorej večerný share v predošlom týždni dosiahol 22,7 percenta, kým Markíza bola na úrovni 19,3 percenta.

  • Tlačiť
  • 1

Tagy 1890, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, Svokra, Tajné životy, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome