Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj potvrdila tretiu sériu Za sklom, venovať sa bude aj Kuciakovi

17.07.2018, 11:52 | pol | © 2018 News and Media Holding

Televízia Joj oficiálne potvrdila pokračovanie kriminálky Za sklom, v ktorej sa dejovo inšpiruje aktuálnym spoločenským dianím. Seriál bude pokračovať napriek nižšej výkonnosti druhej série.

  • Tlačiť
  • 0

S kriminálkou Za sklom bude Joj pokračovať. Rozhodnutie potvrdila televízia pre portál Aktuality.sk.

„Môžem potvrdiť, že pripravujeme tretiu sériu úspešnej kriminálky Za sklom. O ďalších podrobnostiach budeme včas informovať,“ uviedla hovorkyňa televízie Lucia Kulihová.

O pokračovaní seriálu napísal na Facebooku v utorok aj generálny riaditeľ Joj Marcel Grega. „Príbeh Za sklom bude pokračovať s obľúbenými hrdinami a rovnako kvalitnými tvorcami, ktorí sa v novej sérii budú venovať viacerým celospoločenským problémom, ako aj dosiaľ neobjasnenej vražde novinára,“ uviedol. 

Potvrdený je aj produkčný partner – nové časti seriálu bude mať opäť pod taktovkou spoločnosť DNA Production režiséra Petra Bebjaka a producenta Rasťa Šestáka. DNA pre Joj nakrúcala tento rok aj mysteriózny triler Trhlina.

Scenáristami seriálu Za sklom sú Valeria Schulzová a Roman Olekšák. Konkrétne z deja zatiaľ nie sú potvrdené. Seriál aj v minulosti narážal na aktuálne témy, mafiánske postavy či kontroverzných podnikateľov, odkazujúc na realitu aj menami postáv či vizuálnou podobnosťou hercov so skutočnými osobami (ministra vnútra si zahrala Pavol Michalka, ktorý sa podobá na bývalého šéfa rezortu Roberta Kaliňáka).

Neprehliadnite

Joj druhú sériu Za sklom dvakrát odložila, vlani ju stiahla po odvysielaní jednej časti. Napokon osem nových častí ako celok odvysielala tento rok v máji.

Výkonnosť druhej série zaostala za prvou z jesene 2016. Tento rok seriál v priemere sledovalo 186-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri podiele 17,5 percenta. V 12+ to bolo 343-tisíc divákov (16,9 %).

Prvú sériu Za sklom pred rokom a pol sledovalo v stredajšom prime-time v priemere 238-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,4 %), v 12+ bol priemerný rating 391-tisíc divákov pri podiele 18,6 percenta.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy TV Joj, Za sklom

Diskusia (0 reakcií)