Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj potvrdila návrat V siedmom nebi ešte v novembri

08.11.2018, 13:34 | pol | © 2018 News and Media Holding

Televízia Joj doplní jesennú programovú štruktúru o sledovanú šou V siedmom nebi. Vráti sa v závere novembra v tradičnom nedeľnom slote v súlade s pôvodne avizovanými plánmi.

  • Tlačiť
  • 0

Joj si v posledných rokoch šetrí nové časti V siedmom nebi na záver sezóny, nakrúca tak menej častí, ako boli v minulosti diváci zvyknutí. 

Zároveň sa tak televízia vyhýba priamemu súboju s ťažiskovými nedeľnými šou Markízy v najexpenovanejšom období. Aj tentoraz snívanie s moderátorom Vilom Rozboril prinesie Joj až po finiši Tvoja tvár znie povedome.

V siedmom nebi sa vráti do programovej štruktúry 25. novembra, potvrdila televízia. Program tak zaujme opäť svoj stabilný slot na konci víkendu. Počas nedeľných večerov vysiela Joj momentálne filmové kinopremiéry.

Koľko nových častí V siedmom nebi má Joj pripravených, nie je jasné. Vlani pred Vianocami odvysielala päť dielov.

Rovnaký objem sa dá očakávať aj tentoraz, do sviatkov zostane so štartom V siedmom nebi aj tento rok päť víkendov.

V siedmom nebi tento rok pokračovalo na Joj vo väčšom objeme v jarnej sezóne, keď televízia od februára do polovice apríla zaradila deväť epizód.

Šou sa naďalej darí divácky nadpriemerne s vyššou výkonnosťou v univerzálnej cieľovke. U celého publika 12+ si tohtoročné premiéry v jarnej sezóne pozrelo v priemere 589-tisíc divákov pri trhovom podiele 28,4 percenta. V komerčnej cieľovke 12 – 54 malo V siedmom nebi priemernú sledovanosť 266-tisíc divákov (23 %).

V nových častiach avizoval režisér programu Peter Núňezv v rozhovore pre TREND aj možné dramaturgické novinky, o aké pôjde, však vtedy nešpecifikoval.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy TV Joj, V siedmom nebi

Diskusia (0 reakcií)