Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj naznačuje plány súdnej šou

09.06.2008, 16:10 | Lukáš Kočišek | © 2008 News and Media Holding

Televízia si podala žiadosť o registráciu ochranných známok názvov Súdna sieň, Sudca či Sudkyňa.

  • Tlačiť
  • 6

tv_joj_logo_nove.gif.gif

Televízia Joj si na Úrade priemyselného vlastníctva podala žiadosť o registráciu ochranných známok názvov Súdna sieň, Sudca či Sudkyňa.

Súdne šou zvyknú európske komerčné televízie vysielať popoludní, niekedy v access-prime. Práve s týmto časom Joj dlhší čas tápa. V súčasnosti má síce v tomto čase čoraz výkonnejšiu reprízu denného seriálu Panelák a do podpriemerov už zväčša nepadá ani nadväzujúci kvíz Páli vám to?. Zvyšný čas je však naďalej problematický. Navyše v letnej štruktúre Joj s Páli vám to? neráta. Keďže tým prerušuje divácky návyk, môže to znamenať, že sa kvízov s neafinitným starším divákom vzdá nadobro aj v novej sezóne a bude sa pokúšať hľadať nové formáty.

Joj v súvislosti s popoludním na jar povedala, že do konca sezóny nič nové nasadzovať nebude. Novinky sa majú objaviť až v septembri, keď budú Jednotka a Markíza nasadzovať denné seriály. "Všetko zrejme so začiatkom o 18:00," povedal v apríli pre Mediálne.sk programový riaditeľ TV Joj František Borovský. "Pripravujeme a testujeme nové veci, najbližší čas ukáže," dodal. Viac informácií.

markiza_logo_3d_blue.gif

Podľa informácií Mediálne.sk zvažovala nasadenie súdnej šou v novej sezóne aj televízia Markíza. Môže teda ísť len o poisťovanie prípadne použiteľných známok.

Joj sa ďalej pokúša o zabezpečenie ochranných známok názvov Ryba na torte, Profesionáli a Klan. Markíza si do budúcna poisťuje používanie názvov Xantipa a Všetko najlepšie...

Obe televízie sa tiež sporia o registráciu značky Ulica. Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 6