Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj na jeseň nechystá Talent ani inú šou pre nadaných

17.06.2014 | Martin Poláš

Diskusia (2 reakcie) Pravidlá diskusie

17.06.2014 | Evila

Vystizne. Nikoho to v diskusii nezaujima.

18.06.2014 | righty

myslím, že samo o sebe tie projekty nie sú problémom.

problém je skôr v tom, že neexistuje žiaden progres. superstar je už v neviem ktorom ročníku taká istá ako v prvej sérii. keď sa pozriete na Nemecko, vidíte, že sa fakt snažia bojovať proti klesajúcim ratingom. tento rok boli na Kube, počas finálových kôl vypadávali dvaja nie jeden, súťažiaci si vyberali porotcu, ktorý mal dvojitý hlas.

u nás si Markíza myslí, že stačí vymeniť nadávajúceho repera za nahúleného a vznikne nekonečný progres. X-Factor bol po oznámení porotcov odsúdený na prežívanie. low cost porota.

ČSMT? no to by sa pritom nesmel sám nudiť akože najdôležitejší porotca.

a čo je úplne najhoršie? účastníkom nasľubujú hory doly a čo potom? ani pes po nich neštekne, a tak musia akože náhodou skončiť ich nahé fotky v bulvári, lebo začuchali slávu a sebareflexia vypla už úplne.