Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj má práva na Got Talent či X Factor ďalšie štyri roky

12.09.2014, 22:03 | Martin Poláš | © 2014 News and Media Holding

Televízia Joj predĺžila zmluvu o spolupráci so spoločnosťou FremantleMedia, ktorá má v portfóliu viacero globálne úspešných formátov, vrátane talentových šou X Factor a Got Talent. Oba dôverne poznajú aj slovenskí diváci.

  • Tlačiť
  • 15

Joj po vypršaní kontraktu obnovila zmluvu do roku 2018. Televízia o tom informovala na svojom webe, citujúc status generálneho riaditeľa Marcela Gregu na sociálnej sieti.

„Som rád, že vám ako prvým môžem oznámiť, že TV Joj práve vyhrala práva na Got Talent, X Factor a mnoho ďalších formátov z dielne Fremantle Media do roku 2018,“ napísal na Facebooku.

Partnerstvo Joj umožňuje čerpať z distribučných formátov spoločnosti, licencor si zväčša do podmienok dáva aj povinnú kvótu realizovaných formátov.

Okrem talentových šou už Joj spracovala aj formáty FremantleMedia ako Farmár hľadá ženu, Recept na bohatstvo či Cena je správna.

FremantleMedia je aj vlastníkom formátu Superstar, ktorý v našom teritóriu vysiela Markíza. RTVS zas od spoločnosti lokalizuje súťažný formát 5 proti 5.

Pre Joj bol ratingovo najúspešnejším druhý ročník šou Česko Slovensko má talent, ktorý televízia vysielala na jeseň 2011 spolu s českou Primou. Epizódy Talentu mali vtedy priemernú sledovanosť 16,7 percenta v cieľovke 12 – 54 a priemerný trhový podiel 42 percent. Ostatná, štvrtá séria vlani na jeseň dosiahla priemerný rating 12,7 percenta a share 32,7 percenta.

X Factor, ktorý Joj premiérovo uviedla na jar tohto roka, fungoval v porovnaní so všetkými ročníkmi Got Talent slabšie. Jeho epizódy televízii priniesli priemerný rating 9,5 percenta v 12 - 54. Trhový podiel dosiahol v priemere 23,9 percenta.

  • Tlačiť
  • 15

Tagy Fremantle, TV Joj