Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj mala vlani dosiaľ najvyššie tržby, prevádzkový zisk celej skupiny sa znížil

11.07.2019, 15:20 | Vladimíra Orgoňová | © 2019 News and Media Holding

Skupina Joj Media House, ktorá podniká v médiách okrem Slovenska aj v Česku, Rakúsku a Chorvátsku, minulý rok zvýšila výnosy z prevádzky na 195,2 miliónov eur, prevádzkový zisk jej však klesol o viac ako tretinu.

  • Tlačiť
  • 0

Tržby Joj Media House medziročne stúpli o 3,1 percenta. Prevádzkový zisk klesol na 5,5 milióna eur a celková strata predstavovala 8,4 milióna eur. Skupinu naďalej ťahajú podľa výročnej správy do straty finančné náklady na staršie úvery a úroky, no celkové zadlženie skupiny klesá.

Medziročne klesli Joj Media House bankové úvery a emitované dlhopisy. Zisk pred zdanením, úrokmi plus odpisy  (EBIDTA) skupiny dosiahla v roku 2018 26 miliónov eur.

Najvyššie tržby sú doma

V prevádzkovej oblasti vyplatil vlastník televízie Joj viac na mzdách, vyššie boli aj náklady na tvorbu televíznych a rozhlasových programov. Skupina mala vyššie aj odpisy, keďže investovala.

Vo finančnej oblasti 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Joj Media House

Diskusia (0 reakcií)