Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj má denný seriál od režiséra Susedov

27.09.2007 | Radoslav Augustín

Diskusia (1 reakcia) Pravidlá diskusie

28.09.2007 | Julo

"Dialógy chcem briskné, vtipné, aby ľudia, ktorí sa na obraze objavujú ako postavy, mali istú úroveň inteligencie na to, aby dialógy mohli byť uveriteľné, inteligentné a vtipné či ironické"...

- - fúha, v tomto vidím trochu miešanie hrušiek s jablkami - mišung Sitcomu a Daily Soap... to asi nie je správna cesta... takýto hybrid priniesla 10. apríla ORF o 19:20 Mitten im Achten a posledná časť išla 29. júna pretože to padlo na hubu. Prvá časť mala okolo 300 tisíc divákov, posledná okolo 80 tisíc... bolo to totiž nečitateľné. Takže by bolo dobré dať pozor na prvky toho ktorého žánru...