Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Joj aj tentoraz dodrží tradíciu, Štedrý deň bude mať bez reklám

25.11.2019, 14:05 | pol | © 2019 News and Media Holding

Televízia Joj si aj tento rok na jeden deň odpustí tradičné reklamné brejky, ktoré vynechá počas 24. decembra. Ako po minulé roky bude na Štedrý deň vysielať iba sponzorské odkazy jediného klienta.

  • Tlačiť
  • 0

Vynechaním klasických reklám vytvára počas Štedrého dňa Joj prémiový priestor pre jediného zadávateľa reklamy. Tomu však neponúka štandardné brejky, ktorými sa prerušujú programy, ale sponzoringové odkazy, ktoré majú priestor medzi reláciami.

Neprehliadnite

Joj má tradíciu Vianoc bez reklám od roku 2007. Odvtedy na Štedrý deň klasické reklamné spoty nevysiela, s jednou výnimkou – v roku 2011.

Komerčný priestor na Štedrý deň si tento rok 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy TV Joj, vianoce 2019

Diskusia (0 reakcií)