Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Jednotka s prenosom OTO 2005 zvíťazila nad konkurenciou

09.02.2006, 13:20 | Radoslav Augustín | © 2006 News and Media Holding

Slovenskej televízii sa vysielanie prenosu z odovzdávania cien v ankete Osobnosť televíznej obrazovky 2005 na Jednotke, z hľadiska diváckej odozvy, oplatilo. Prepnúť si na prvý kanál počas programu sa jej podarilo presvedčiť 34,5 % divákov.

  • Tlačiť
  • 0

Slovenskej televízii sa vysielanie prenosu z odovzdávania cien v ankete Osobnosť televíznej obrazovky 2005 na Jednotke, z hľadiska diváckej odozvy, oplatilo. Prepnúť si na prvý kanál počas programu sa jej podarilo presvedčiť 34,5 % divákov. Markíza zatiaľ s Nákupnou horúčkou (do 20:45) získala podiel 30,3 % a JOJ s VyVolenými 2 podiel 17,4 %. Podiel Jednotky v prime-time dosiahol až 28,5 % hodnotu (celodenne 22,5 %), Markíza v prime-time 31,3 % (celodenne 30,9 %) a JOJ v prime-time 17,6 % (celodenne 17,4 %). (ra)

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)