Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Ján Buc (TV Lux): Prekonali sme existenčné problémy

22.12.2011, 16:06 | Mediálne.sk

Riaditeľ televízie Lux.

  • Tlačiť
  • 0

Akú známku by ste dali roku 2011 z pohľadu vašej firmy a prečo?

V televízii pôsobím zatiaľ pol roka a preto si nedovolím hodnotiť celý rok 2011. Stotožňujem sa ale s pohľadom viacerých kolegov z vedúcich pozícií, ktorí dávajú uplynulému roku známku „dobrý“. Televízia prechádzala nejednoduchým zabezpečovaním finančných zdrojov a následnými zoštíhľovacími procesmi. Na druhej strane som hrdý na nasadenie nového vedenia a všetkých súčasných zamestnancov, s ktorými sa v posledných dvoch mesiacoch vyhliadky na ďalšie fungovanie televízie podstatne zlepšili.

Aký bol najpozitívnejší moment pre vašu firmu v posledných 12 mesiacoch, čo patrilo naopak k menej príjemným rozhodnutiam?

jan_buc_lux

Veľmi ma teší rastúci záujem divákov o našu televíziu. Svedčí o tom aj progresívny počet členov Klubu priateľov TV Lux hlavne v posledných mesiacoch. Ako nepríjemnú stránku hodnotím obdobie, kedy sme sa museli kvôli existenčným problémom televízie rozlúčiť s viacerými kvalitnými zamestnancami. Následne sme museli v druhom polroku obmedziť výrobu našich relácií.  
 
Aká udalosť mimo vašej spoločnosti patrila z pohľadu biznisu, v ktorom pôsobíte, k zlomovým / najzaujímavejším / znepokojujúcim?


Súčasná nedôvera spoločnosti v politickú stabilitu sa v našej krajine stáva veľmi znepokojujúcim faktorom. Práve za týchto okolností si plne uvedomujeme, akú zodpovednú a dôležitú úlohu majú plniť médiá, ktorých poslaním je nielen šíriť správy o dianí, ale aj formovať a povzbudzovať jednotlivcov i celú spoločnosť k aktívnemu žitiu zdravých ľudských a rodinných hodnôt.

Ako píše bl. Ján Pavol II. vo svojom posolstve k 39. svetovému dňu spoločných komunikačných prostriedkov, muži a ženy pracujúci v médiách by mali plniť úlohu pri búraní múru nenávisti rozdeľujúceho náš svet, mali by vedieť využiť zdroje, ktoré majú k dispozícii na posilnenie pút priateľstva a lásky, ktoré sú jasným znamením začiatku Božieho kráľovstva na zemi.  
 
Prognózy vývoja reklamného trhu v budúcom roku nie sú veľmi optimistické. Ako sa na rok 2012 pripravujete a aký dopad môže mať štvrtý rok pokračujúceho poklesu na trhu na Váš segment?

Do nového roku chceme vstúpiť s optimizmom, zvyšovať kvalitu programu a zúročovať naše skúsenosti, keďže na Slovensku už nepatríme v televíznom vysielaní k nováčikom. Verím, že kvalitné relácie postavené na duchovných a náboženských témach budú pozitívnou odozvou na dopyt divákov po hodnotovo orientovanom televíznom programe. V roku 2012 budeme pokračovať v napĺňaní poslania alternatívnej televízie na mediálnom trhu.


Prečítajte si ďalšie odpovede v seriáli MEDIÁLNI LÍDRI 2011

tablo medialni lidri 2011 mala 3_2

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Mediálni lídri 2011

Diskusia (0 reakcií)