Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

J&T Banka uviedla na burzu dlhopisy Joj Media House

02.02.2012, 16:29 | SITA | Mediálne.sk

Banka emituje štvorročné papiere s ročným výnosom sedem percent

  • Tlačiť
  • 1

joj mediahouse media house logo

J&T Banka umiestnila na trh verejnú emisiu podnikových dlhopisov slovenskej holdingovej spoločnosti Joj Media House, a.s. ktorá vlastní, spravuje a financuje podiely a účasti v spoločnostiach v oblasti mediálneho priemyslu, na čele s televíziou Joj.

Podľa spoločnosťou zverejnených informácií ide o štvorročné obligácie v celkovom objeme 25 miliónov eur, pričom menovitá hodnota dlhopisu je 1-tisíc eur. Dlhopisy aktuálne so sedempercentným ročným výnosom do splatnosti, ktorá bude 21. decembra 2015, sú obchodovateľné na Burze cenných papierov v Bratislave.

"Uvedenie ďalšej verejne obchodovateľnej emisie na dlhopisový trh je reálnym príkladom oživovania kapitálového trhu na Slovensku," hovorí riaditeľ privátneho bankovníctva J&T Banky Andrej Zaťko. Dlhopis Joj Media House bol vydaný s nulovým kupónom a diskontom k menovitej hodnote.

"Pri dlhopisoch s nulovým kupónom investor dosahuje výnos rozdielom medzi nákupnou cenou a cenou pri alebo pri predaji pred splatnosťou," spresňuje banka. Emitentom dlhopisu je holdingová spoločnosť Joj Media House, a.s. a administrátorom emisie je J&T Banka, ktorá zaisťuje úpis a obchodovanie. Aranžérom emisie je J&T IB an Capital Markets, a.s.

Joj Media House, a.s. vlastní, spravuje a financuje podiely a účasti v spoločnostiach v oblasti mediálneho priemyslu. Joj Media House vznikla 6. novembra 2010 a v prvom roku svojej existencie kúpila podiel v spoločnostiach Starhouse Media, Akcie.sk, BigBoard a Slovenská produkčná.

Prostredníctvom Slovenskej produkčnej získala 100-percentný podiel v spoločnosti MAC TV, držiteľa licencie na vysielanie televíznych staníc TV Joj a Plus.

Emisiu dlhopisov bude Joj Media House komunikovať aj kampaňou od agentúry Wiktor Leo Burnett, ktorá pripravuje aj ostatné kampane J&T Banky. TV reklama vychádza z filmu Prípad Barnabáš Kos, v ktorom sa trianglista snaží v orchestri spraviť zo svojho nástroja sólový inštrument. "Náš spot však nemá takú mravokarnú pointu ako film, ba práve naopak, vyzýva ľudí, aby boli ambiciózni a nebáli sa využiť príležitosť, ak sa naskytne," opisuje myšlienku spotu Wiktor Leo Burnett. 

Okrem TV spotu bude kampaň nasadená v printoch a cez online bannery a e-layer. 

 

joj media house reklama print

  • Tlačiť
  • 1