Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Inšpektor Max pri štarte viedol v cieľovke 12+

29.01.2018, 11:32 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Prvú časť premiérového pôvodného seriálu Inšpektor Max si na Jednotke v nedeľu večer pozrelo 451-tisíc starších ako 12 rokov. V univerzálnej cieľovke bola kriminálka v čase vysielania trhovým lídrom.

  • Tlačiť
  • 0

Úvodný diel seriálu v hlavnej úlohe s Jurajom Kukurom zaznamenal medzi 20:30 – 21:30 trhový podiel 19,2 percenta. V užšej cieľovke 12 – 54 mal Inšpektor Max pri štarte 184-tisíc divákov a share 14,1 percenta.

U mladších divákov viedla Markíza s filmom 96 hodín: Zúčtovanie, ktorý si zvolilo 276-tisíc z nich (23,9 %). V 12+ mala akčná snímka trvajúca do 22:45 405-tisíc divákov (19,7 %).

Joj v nedeľu konkurovala filmom Život je boj, pozrelo si ho 184-tisíc mladších divákov (16,3 %) a 257-tisíc celkovo (12,8 %).

Najsledovanejším programom nedele bolo Počasie na Markíze, ktoré videlo 371-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (30 %) a 648-tisíc v 12+ (27,9 %).

V sobotu večer viedla Markíza so snímkou Ukradnutá z kolísky. Oslovila 299-tisíc mladších divákov pri podiele 25 percent. V 12+ ju sledovalo 492-tisíc divákov (23,1 %).

Jednotka bola so Zem spieva dvojkou trhu. Folklórnu šou si pozrelo 194-tisíc mladších divákov (16,1 %) a 458-tisíc celkovo (21,3 %). Film Exodus: Bohovia a králi na Joj uprednostnilo 138-tisíc mladších divákov (11,9 %) a 211-tisíc v 12+ (11,7 %).

Aj v sobotu najviac ľudí zaujímala predpoveď. Počasie Markízy sledovalo 303-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (26,4 %) a 586-tisíc v 12+ (26,9 %).

Piatkový večer priniesol u mladšieho publika vedenie Markíze, ktorá zaradila film Ostravak Ostravski. Pozrelo si ho 232-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (21,9 %). V 12+ si komédiu zvolilo 337-tisíc ľudí (16,9 %).

Jednotka bola dvojkou trhu s reprízou Milujem Slovensko, ktorú sledovalo 170-tisíc mladších divákov (15,3 %) a 343-tisíc celkovo (16,5 %).

Joj zaujala so súťažným programom Veľký balík 152-tisíc mladších divákov (13,6 %), u staršieho publika 12+ s ním ale viedla – celkovo mal program 360-tisíc divákov (17 %).

Pozíciu najsledovanejšieho programu v 12 – 54 nezískal v piatok spravodajský formát, ale podvečerný seriál Markízy Oteckovia, ktorý si udržiava nadpriemerne čísla. Tentoraz ho sledovalo 326-tisíc mladších divákov (34,6 %) a 495-tisíc v 12+ (27,4 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Inšpektor Max, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, sledovanosť, TV Joj, Veľký balík, Zem spieva

Diskusia (0 reakcií)