Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Inkognito s Čaputovou je mimo hokeja najsledovanejší program roka

12.11.2019, 12:27 | Martin Poláš | © 2019 News and Media Holding

Promovaná účasť prezidentky Zuzany Čaputovej ako tajného hosťa v zábavnom formáte Inkognito sa prejavila aj na číslach sledovanosti. Pondelková 300. časť relácie Joj dosiahla historicky najvyššie čísla a zároveň je najsledovanejším zábavným programom roka v slovenských televíziách.

  • Tlačiť
  • 26

Inkognito, ktoré Joj vysielala medzi 20:35 – 21:50, bolo v pondelok s výrazným náskokom najsledovanejším programom dňa.

Jubilejné vydanie relácie s prezidentkou Zuzanou Čaputovou videlo dovedna 898-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+ pri trhovom podiele 39,4 percenta.

Joj mala navrch aj v komerčnej cieľovke 12 – 54, kde premiérové vydanie sledovalo 

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 26

Tagy Inkognito, sledovanosť, TV Joj