Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Horná Dolná valcovala, pomohla aj novinke Atletiko Cvernofka

06.09.2016, 10:44 | pol | © 2016 News and Media Holding

Komediálny seriál Horná Dolná potvrdil aj pri štarte novej série svoju pozíciu momentálne najsilnejšieho formátu v rámci slovenských televízií. Prvú časť jesennej sezóny videlo vyše 700-tisíc divákov.

  • Tlačiť
  • 0

Hornú Dolnú sledovalo v pondelok o 20:30 497-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54, čo Markíze prinieslo trhový podiel 43,3 percenta. V 12+ mal seriál 703-tisíc divákov a podiel 34 percent. Išlo o najsledovanejší program dňa.

O 21:50 štartovala Markíza novinku z rovnakého žánru – seriál Atletiko Cvernofka. Pri ňom zotrvalo 335-tisíc mladších divákov (37,8 %) a 461-tisíc v 12+ (29,1 %). Markíza využila nábehovú krivku Hornej Dolnej jednorazovo, s vysielaním seriálu z futbalového prostredia ďalej počíta vo štvrtkovom slote. 

Markíza vydarený pondelok potvrdila pozíciou trhovej dvojky v univerzálnej cieľovke so svojou menšou stanicou Doma vysielajúcou akvizičný seriál Vymenené životy. Prvú časť z dvojporcie o 20:30 sledovalo 218-tisíc divákov (10,3 %), z toho 60-tisíc v 12 – 54 (5,1 %). Druhý diel o 21:30 bol ešte vyššie s 236-tisíc divákmi (13,6 %) a 66-tisíc v 12 – 54 (6,8 %).

Joj v pondelok zaradila premiérový animovaný film Paddington, ktorý sledovalo 134-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,7 %) a 195-tisíc celkovo (10,3 %).

Jednotka v rámci filmového pondelkového okna vysielala snímku Lidice, ktorú videlo 132-tisíc divákov pri podiele 6,8 percenta. V 12 – 54 mal film 71-tisíc divákov (6,6 %).

Markíza na začiatku sezóny uspela v konkurenčnom nastavení aj v podvečernom slote pred spravodajstvom. Koleso šťastia zaujalo po 18. hodine 140-tisíc mladších divákov (19,3 %), čo je síce podpriemerný výsledok, no stačil na líderstvo. Joj evidovala s formátom Moja mama varí lepšie ako tvoja 121-tisíc divákov (17,1 %). Varenie s rodičmi malo tesne navrch v 12+, kde zaujalo 253-tisíc divákov (18,1 %), Koleso šťastia uprednostnilo 243-tisíc divákov (17,1 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Atletiko Cvernofka, Horná Dolná, Jednotka, Markíza, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)