Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Horná Dolná s náskokom lídrom, v sobotu sa presadila Miss Slovensko

02.05.2017, 10:32 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Predĺžený víkend priniesol v prime-time piatkový triumf Čo ja viem a nedeľný pre Tvoja tvár znie povedome. V sobotu boli Markíza s premiérovou komédiou a Joj s finále Miss bok po boku. V pondelok viedla s odstupom Horná Dolná.

  • Tlačiť
  • 0

Na Sviatok práce vynechala Joj Inkognito, Markíza tak mala v pondelok s Hornou Dolnou jednoduchšiu situáciu. Komediálny seriál sledovalo 366-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 28,7 percenta. U mladých bola Horná Dolná najsledovanejším programom dňa, v 12+ ju videlo 499-tisíc ľudí (21,7 %).

Film Divoká dvojka na Joj uprednostnilo 227-tisíc mladších divákov (19,9 %) a 344-tisíc celkovo (16,7 %). Jednotka vysielala po 20:25 snímku Hrbáč, ktorá zaujala 98-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (8,4 %) a 231-tisíc v 12+ (10,9 %).

V nedeľu večer viedla rovnako ako v predošlých týždňoch Tvoja tvár znie povedome na Markíze s priazňou 275-tisíc mladších divákov (25,4 %). U mladých išlo o najsledovanejší program dňa. V 12+ mala licencovaná šou 433-tisícové publikum (22,5 %).

Joj so seriálom 1890 zaujala 213-tisíc mladších divákov (17,4 %), v širšej cieľovke 12+ ich bolo 348-tisíc (15,8 %).

V 12+ z pohľadu ratingu mal opäť navrch seriál RTVS Tajné životy. Po maxime druhej série z predošlého týždňa mal tentoraz 451-tisíc divákov (19,8 %). Do komerčnej cieľovky spadalo 167-tisíc z nich (13,6 %).

Sobotný večer sa skončil de facto remízou komerčných staníc – Joj a Markíza boli tesne vedľa seba s finále súťaže krásy a premiérovou českou komédiou.

Miss Slovensko 2017 sledovalo 197-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18 %) a 362-tisíc v 12+ (18,4 %). Joj sa presadila po konci komédie Jak se zbavit nevěsty na Markíze trvajúcej o polhodinu kratšie. Film mal 190-tisíc mladších divákov (16,8 %) a 300-tisíc v 12+ (14,6 %).

Miss Slovensko 2017Zdroj: SITA

Nad staničným priemerom bola v sobotu aj Jednotka so šou Záhady tela. Druhé vydanie sledovalo 386-tisíc divákov (18,2 %), z toho 178-tisíc v 12+ (15,8 %).

Nadštandardne sa darilo aj menšej stanici Dajto s priamym prenosom boxerského duelu Joshua – Kličko trvajúceho do polnoci. Pozrelo si ho 138-tisíc mladších divákov (14,5 %) a 208-tisíc v 12+ (12,4 %).

Najsledovanejším programom bolo v sobotu Počasie na Markíze s 234-tisíc mladšími divákmi (23,3 %). V 12+ videlo predpoveď 482-tisíc ľudí (24,5 %).

Piatkový večer znova ovládla kvízšou Čo ja viem na Jednotke, sledovalo ju 539-tisíc divákov (24,2 %), z toho 270-tisíc v 12 – 54 (22,4 %).

Zábavný formát opäť odsunul Farmu na Markíze, ktorú sledovalo 213-tisíc mladších divákov (17,5 %) a 447-tisíc celkovo (19,9 %).

Joj vysielala v piatok večer film Percy Jackson – More oblúd, ktorý si pozrelo 204-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (18 %) a 282-tisíc v 12+ (13,6 %).

Markíza sa presadila výraznejšie po 21:45 s Duelom Farmy, videlo ho 251-tisíc mladších divákov (27,2 %) a 495-tisíc v 12+ (29,9 %).

Rating Čo ja viem vyrovnalo v piatok Najlepšie počasie na Joj – išlo o najsledovanejšie programy dňa v komerčnej cieľovke s 270-tisíc divákmi. Predpoveď mala trhový podiel 23,7 percenta, v 12+ ju videlo 532-tisíc ľudí (24,2 %).

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)