Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Horná Dolná Markízu nesklamala, novinku Zoo zdolala

12.01.2016, 10:34 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Pondelkový súboj seriálových premiér dopadol lepšie pre Markízu. Tá zaujala najväčšiu časť divákov svojím komediálnym hitom Horná Dolná, ktorý sa stal najsledovanejším programom dňa a znepríjemnil štart novinke Joj Zoo. Markíza si v komerčnej cieľovke udržala prvenstvo aj s následným Kredencom.

  • Tlačiť
  • 0

Prvý diel tretej série Hornej Dolnej sledovalo po 20:30 na Markíze 505-tisíc divákov, čo stanici zabezpečilo vysoko nadpriemerný trhový podiel 40,2 percenta. Celkovo bolo na premiérový diel seriálu zvedavých 732-tisíc ľudí (32,7 %).

Joj v pondelok nasadila dve časti Zoo, neodštartovala tak pôvodne ďalšia avizovaná novinka Sladký život. Prvú časť Zoo po 20:35 sledovalo podľa peoplemetrov 293-tisíc divákov v komerčnej cieľovke 12 – 54, čo znamenalo share 23,2 percenta. V 12+ si nový seriál pozrelo 573-tisíc divákov (25,3 %).

Druhý diel Zoo so štartom o 21:35 videlo 289-tisíc mladších divákov (27,9 %) a 522-tisíc v 12+ (28,6 %).

Joj prevzala po Hornej Dolnej líderstvo v univerzálnej cieľovke, v obchodne relevantnej cieľovke 12 – 54 si ho s Kredencom postrážila Markíza. Skeč-šou so začiatkom o 21:50 sledovalo 317-tisíc mladších divákov pri podiele 30,4 percenta. V 12+ mala relácie 411-tisícové publikum a share 31,7 percenta.

Markíze sa po dlhšom čase podarilo uspieť aj v podvečernom slote cez pracovný týždeň, kde vrátila svoj niekdajší formát Bez servítky. V prípade nových častí ide o špeciálne vydania s účastníkmi vlaňajšej reality šou Farma.

Prvú časť v pondelok o 18:00 sledovalo 196-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 20,4 percenta. V 12+ zaujali farmári 395-tisíc ľudí (21,4 %).

Tohtosezónna novinka Joj Moja mama varí lepšie ako tvoja v tomto prípade zaostala. V 12 – 54 mala priazeň 169-tisíc divákov (17,9 %) a v 12+ 306-tisíc (16,9 %).

V utorok v prime-time Joj avizuje jednu časť Zoo a následne už spomínaný Sladký život.

Aktualizované 15:15: Markíza napokon ani utorok nepôjde proti Zoo s Búrlivým vínom, ale znova vytiahne Hornú Dolnú, tentoraz reprízovanú časť z druhej série. Až po nej bude v programe nasledovať Búrlivé víno a Vo štvorici po Slovensku vlakom. 

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Bez servítky, Horná Dolná, Kredenc, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, sledovanosť, TV Joj, ZOO

Diskusia (0 reakcií)