Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Horná Dolná Markíze zabrala, vrátila sa so 40-percentným podielom

10.09.2015, 10:52 | Martin Poláš | © 2015 News and Media Holding

Dominanciu talentovej šou TV Joj musela Markíza zastaviť „najťažším“ kalibrom. Narýchlo nasadená Horná Dolná v stredu zdolala Česko Slovensko má talent a k televízorom dotiahla celkovo 724-tisíc divákov. Na rekord seriálu to zďaleka nestačilo, no Markízu pôvodný titul vrátil v prime-time na čelo.

  • Tlačiť
  • 0

Prvú časť novej série Hornej Dolnej si v stredu po 20:30 pozrelo 479-tisíc divákov z cieľovky 12 – 54. Markíza mala vďaka tomu u mladšieho publika výrazne nadpriemerný trhový podiel 40 percent.

Takýmto spôsobom Markíze nefunguje žiadny iný projekt, na 40-percentný share sa vo večernom nasadení nikdy nedostalo Búrlivé víno, ale v posledných ročníkoch napríklad ani Superstar.

Napriek vysokému ratingu išlo z celkového pohľadu o najmenej sledovanú časť Hornej Dolnej, ktorá v prvej sérii v zimnom nasadení atakovala 50-percentné podiely. Najviac mladších divákov sledovalo vtedy piatu časť – 676-tisíc, najmenej prvý diel – 541-tisíc.

Proti Hornej Dolnej vtedy stál seriál Divoké kone. Tentoraz to je výpravná šou Česko Slovensko má talent, ktorá sa na Joj uviedla v tomto ročníku najlepším štartom vo svojej histórii a počas úvodných dvoch vydaní bol lídrom trhu.

Ostatnú časť Talentu si v stredu pozrelo 344-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 30 percent, vďaka čomu bola aj Joj nad svojím priemerom. V 12+ mal o polhodinu dlhšie trvajúci program 564-tisícové publikum (28,2 %). Markíza mala v univerzálnej cieľovke s Hornou Dolnou share 34,5 percenta.

Audienčná krivka zachytáva správanie veľkej časti divákov, ktorí po konci Hornej Dolnej húfne prechádzali k Joj, kde dopozerali ČSMT. Vidno to aj na výkone Farmy, ktorá štartovala skôr ako zvyčajne - už po 21:40. Reality šou končiaca po 23. hodine napokon zaznamenala v komerčnej cieľovke trhový podiel 21,5 percenta, videlo ju 181-tisíc mladších divákov.

Joj Farmu prekonala okrem Talentu aj s následnými Neuveriteľnými svetovými talentmi, ktoré zaujali 266-tisíc mladších divákov (31,4 %).

V podvečernom súboji pred spravodajským blokom si tesné líderstvo udržala Markíza, hoci porovnanie s Joj sa dá skôr označiť ako remíza, ktorú v 12 – 54 uhrali televízie aj o deň skôr.

Tretí diel Kukučky videlo 144-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (20,6 %), reláciu Moja mama varí lepšie ako tvoja uprednostnilo 139-tisíc divákov (19,6 %). Aj tentoraz mala navrch Markíza najmä u starších divákov, v 12+ zaujala Kukučka 352-tisíc ľudí (26,9 %), varenie s mamami 232-tisíc (17,5 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Česko Slovensko má talent, Farma, Horná Dolná, Kukučka, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)