Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Premiérová Horná Dolná Markíze mierne rástla, ako jediná funguje proti Zoo

19.01.2016, 15:02 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Druhá pondelková konfrontácia seriálov Horná Dolná a Zoo dopadla aj tentoraz v prospech Markízy, ktorá oproti predošlému týždňu dokázala zvýšiť odstup od Joj. Proti novinke konkurencie zatiaľ fungujú len premiérové diely komediálneho seriálu, reprízu aj Búrlivé víno Zoo v predošlom týždni zdolala.

  • Tlačiť
  • 0

Druhú časť tretej série Hornej Dolnej sledovalo v pondelok po 20:30 na Markíze 510-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54. Trhový podiel oproti predošlej časti stúpol na 42,1 percenta.

Zoo v porovnaní so svojím štartom pred siedmimi dňami klesla na úroveň 221-tisíc divákov pri podiele 18,1 percenta, čo bol zatiaľ jej najslabší výkon. Pred týždňom počet mladších divákov atakoval 300-tisícovú hranicu.

Pre Zoo ide o druhú prehru v prime-time po predošlom pondelku. Minulý týždeň však mala dvakrát navrch, keď zaujala 343- respektíve 296-tisíc mladších divákov a odsunula za seba utorkovú reprízu Hornej Dolnej (263-tisíc) aj stredajšie premiérové Búrlivé víno (238-tisíc).

Vinársky seriál Markízy dokázal novinku Joj prekonať pri zohľadnení celého publika staršieho ako 12 rokov, keď Búrlivé víno minulú stredu uprednostnilo 547-tisíc divákov, kým Zoo ich mala 486-tisíc.

Najnovšia Horná Dolná bola v pondelok najsledovanejším programom dňa a zatiaľ jej patrí aj najvyššia priečka v ratingovom rebríčku za celý január.

Komediálny seriál mal v 12+ dovedna 726-tisícové publikum (33,2 %). Zoo v prípade ostatnej časti evidovala celkovo 450-tisíc divákov (20,4 %).

Silný seriálový titul v prime-time pomohol na Markíze rásť aj skeč-šou Kredenc, ktorá zaznamenala svoj doteraz najsilnejší výkon v rámci všetkých epizód s výnimkou silvestrovského špeciálu v roku 2014.

Premiérový Kredenc po 21:50 videlo 361-tisíc divákov z komerčnej cieľovky pri podiele 39,2 percenta. V univerzálnej cieľovke zábavnú reláciu sledovalo 508-tisíc divákov (30,6 %).

Joj konkurovala svojím formátom Sladký život. Na súkromie celebrít bolo zvedavých 115-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (12,5 %) a 208-tisíc v 12+ (12,5 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Horná Dolná, Kredenc, Markíza, sledovanosť, TV Joj, ZOO

Diskusia (0 reakcií)