Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Horná Dolná bola na maxime v rámci série, má tohtoročný rekord v 12 – 54

15.03.2016, 14:12 | Martin Poláš | © 2016 News and Media Holding

Komediálny seriál Horná Dolná v rámci aktuálnej tretej série dosiahol svoje ratingové maximum. S premiérovou časťou bola Markíza lídrom trhu, pričom ostatná epizóda sa stala aj najsledovanejším programom v komerčnej cieľovke 12 – 54 od začiatku roka.

  • Tlačiť
  • 0

Hornú Dolnú v pondelok sledovalo 546-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, čo Markíze po 20:30 prinieslo trhový podiel 45 percent. Seriál je momentálne s odstupom najvýkonnejším formátom televízie.

Historické maximum Hornej Dolnej sa viaže ešte k prvej sérii zo zimy 2015, keď časť z 2. februára videlo 676-tisíc mladších divákov.

V 12+ mal pondelkový diel Hornej Dolnej 797-tisícové publikum a share 36,7 percenta. V univerzálnej cieľovke sú zatiaľ najsledovanejším programom roka povolebné Televízne noviny zo 6. marca (835-tisíc divákov).

Premiérová Horná Dolná oslabuje konkurenčný seriál Zoo na Joj. Ten šiel v pondelok v dvojitom nasadení, prvú časť si pozrelo 194-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,4 %) a 381-tisíc celkovo (17,9 %), druhý diel so začiatkom po 21:50 sledovalo 172-tisíc mladších divákov (19,8 %) a 335-tisíc v 12+ (20,6 %).

Druhý diel Zoo sa už prekrýval s Farmou na Markíze. Reality šou využila silný nábeh Hornej Dolnej, uprednostnilo ju 291-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (24,3 %), v 12+ ich bolo 487-tisíc (29,7 %).

V celom pondelkovom prime-time medzi 19. a 23. hodinou evidovala Markíza trhový podiel v komerčnej cieľovke 42 percent, čo je v roku 2016 dosiaľ najvyššia hodnota.

Komplikovanej situácii však naďalej Markíza čelí na začiatku obchodného prime-timeu. V slote po 18. hodine dominovala aj v pondelok Joj s formátom Moja mama varí lepšie ako tvoja. Kulinársku gameshow videlo 183-tisíc mladších divákov (22,9 %) a 370-tisíc celkovo (23,3 %).

Markíza v slote momentálne vysiela reprízy sitcomu Susedia v dvojporciách. Epizódu pred spravodajským blokom začínajúcu o 18:15 sledovalo 131-tisíc divákov (15,6 %) v komerčnej cieľovke a 214-tisíc v 12+ (12,9 %), čo televíziu poslalo do výrazného podpriemeru.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Farma, Horná Dolná, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, sledovanosť, Susedia, TV Joj, ZOO

Diskusia (0 reakcií)