Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Hokej sa zatiaľ nad milión nedostal, zápas s Lotyšmi mal k tomu blízko

09.05.2017, 10:47 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Na čelo najsledovanejších programov roka sa po víkende dostal hokejový duel z majstrovstiev sveta medzi Slovenskom a Lotyšskom. Miliónovú hranicu síce nepokoril, nemal od nej ale ďaleko – najsledovanejšiu druhú tretinu sledovalo v nedeľu večer 971-tisíc ľudí.

  • Tlačiť
  • 0

Jednotka mala po 21. hodine v nedeľu večer trhový podiel 41,6 percenta. V komerčnej cieľovke 12 – 54 viedol duel Slovenska s Lotyšskom ešte výraznejšie – prostrednú časť videlo 631-tisíc mladších divákov pri podiele 46,7 percenta.

Podobnú výkonnosť mala aj prvá tretina so začiatkom pred 20:15, sledovalo ju 612-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (48,3 %) a 961-tisíc celkovo (42 %).

Celý zápas vrátane prestávkových štúdií ovládol poradie najsledovanejších programov dňa. V náročnej konkurencii mala Markíza s filmom Zelená míľa 141-tisíc mladších divákov (13,4 %) a 198-tisíc v 12+ (11,4 %). Joj s filmom Manželský sľub zaujala 135-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (10,3 %) a 233-tisíc v 12+ (10,5 %).

Aj v sobotu dominoval počas dňa hokej, úvodný zápas Slovenska proti Taliansku sa však hral popoludní a zaznamenal nižšiu výkonnosť. Najsledovanejšiu tretiu tretinu po 17:45 videlo 437-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (61,6 %) a 695-tisíc v 12+ (53,1 %). Share nad 50 percentami u mladších divákov si držala Jednotka počas celého prenosu.

Večer mala tesne navrch Markíza s filmom Deti na predaj, ktorý sledovalo 207-tisíc mladších divákov (19,9 %) a 330-tisíc v 12+ (17,6 %). Snímku Herkules na Joj uprednostnilo 198-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19 %) a 291-tisíc v 12+ (15,6 %). Záhady tela na Jednotke viedli v 12+, kde evidovali 376-tisíc divákov (19,9 %), do komerčnej cieľovky spadalo 159-tisíc z nich (15,8 %).

Aj v piatok večer bol značný záujem o hokej, RTVS vysielala duel prvého dňa šampionátu medzi Českom a Kanadou na Jednotke. S najsledovanejšou druhou tretinou mala 232-tisíc mladších divákov (21,1 %) a 412-tisíc v 12+ (19,9 %).

Farmu na Markíze sledovalo po 20:30 213-tisíc mladších divákov (19,9 %) a 450-tisíc v 12+ (21,9 %). Film Dobrodružstvá pána Peabodyho na Joj si zvolilo 156-tisíc mladších divákov (14,7 %) a 194-tisíc v 12+ (9,7 %).

Najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke bolo Počasie na Markíze s 234-tisíc mladšími divákmi (25,2 %), v 12+ sledovalo predpoveď 464-tisíc divákov (24,8 %). V 12+ mali najviac divákov Noviny TV Joj – 555-tisíc (30,2 %).

V pondelok bola počas dňa aj večer vysoko nad svojím priemerom vďaka hokeju Dvojka. Komerčné stanice presunuli svoje nedeľné formáty na pondelkový sviatočný deň. Viedla Markíza, Tvoja tvár znie povedome mala 240-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (22,7 %), v 12+ to bolo 416-tisíc ľudí (21,9 %). Joj so seriálom 1890 zaujala 237-tisíc mladších divákov (18,6 %) a 374-tisíc v 12+ (16,4 %).

Najsledovanejším programom bolo aj v tomto prípade Počasie na Markíze s 288-tisíc mladšími divákmi (25,9 %) a 576-tisíc v 12+ (27,2 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy 1890, Dvojka, Farma, Jednotka, MS v hokeji 2017, RTVS, sledovanosť, Tvoja tvár znie povedome, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)