Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Gympel.TV: Misia Mládež nesplnená

21.09.2011 | Radoslav Augustín

Diskusia (4 reakcie) Pravidlá diskusie

21.09.2011 | martinSN

Nieco sa natocilo, tak sa to odvysiela. Urcite to nie je ziaden brak, ale nie je to ani to "dynamické" a lákávé, čo prinesie STV maldých divákov každý utorok pred TV. Už aj starší divák zistí, že takto vystavaný dej (a nezáživná prvá časť) určite nie je pre dnešnú mládež. V utorok večer tento seriál na Jednotke zavadzia, tento priemerný seriál pre mládež by mali nasadiť do popoludnia na sobotu alebo nedelu.

21.09.2011 | SulsaK

Mne, ako študentovi gymnázia, sa to páči, pretože je to konečne niečo, čo nevyzerá ako ostatné slovenské seriály "na úrovni". Som šťastný, že som nevidel tú upútavku, o ktorej tu píšete, lebo by som pravdepodobne ani nedvihol prst nad tlačidlo ovládača s číslom 1.
Páči sa mi, že sa tam objavili aj herci, ktorí momentálne sídlia asi iba v dabingu a na rozdiel od Zlomku sekundy nie je zvuk znova nahrávaný v štúdiu.
Moji spolužiaci by ma asi vysmiali, prípadne by to označili "trápne", ale môj názor to nezmení. S.

22.09.2011 | volim teda som

tak tak trapne... okrem toho ze mam stb1 naladenu na cisle 4, vydrzal som pri tom sediet asi 5 minut... trapne trapne trapne...

videli ste Gympl (natoceny ostravskym studiom) na CT1??? tak to malo vyzerat

24.09.2011 | cinematic

Seriál je trápny, bez pútavých zápletiek a zaujímavých príbehov... z obrazovky sa valí nuda, vyumelkované herectvo, trápne scén a zastaralá forma... zo záujmu som sa donútil dopozerať, ale trpel som viac ako pri sledovaní monoskopu.