Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Galileo odštartovalo s mierne nadpriemerným výkonom

06.11.2012, 14:09 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny na Markíze, v prime-time tesne zvíťazila TV Joj

  • Tlačiť
  • 0

Verejnoprávna Jednotka v pondelok nasadila do vysielania nový vedecko-zábavný magazín Galileo.

So začiatkom o 17:15 dosiahol podľa informácií Mediálne.sk v primárnej cieľovej skupine 12+ rating 2,5 % a mierne nadpriemerný trhový podiel 8,8 %. Pozrelo si ho 119-tisíc divákov. Medzi mladšími divákmi zo skupiny 12-54 zaznamenala licencovaná novinka share 6,1 %.

Sezónny priemer Jednotky v 12+ je aktuálne 8,4 %.

Zdroj: RTVS

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bol v pondelok podľa tlačovej správy denný seriál televízie Joj Panelák (11,9 % / 30,5 %), ktorý v strategickej cieľovej skupine 12-54 porazil konkurenčnú reality šou Farma (10,5 % / 27,1 %) na Markíze.

Panelák si zvolilo 398-tisíc a Farmu 350-tisíc mladších divákov.

TV Joj bola podľa tlačovej správy jednotkou na trhu aj s nasledujúcim pôvodným seriálom Dr. Dokonalý (7,5 % / 25,7 %), na Markíze tradične neuspela kulinárska šou MasterChef (5,9 % / 22,8 %).

dr dokonaly ludsky 300 joj

V nočných hodinách zaznamenali podpriemerné výkony sitcom Dva a pol chlapa (3,3 % / 20,8 %) a Nočné Televízne noviny (1,8 % / 16,1 %) na Markíze i pôvodný sitcom Hoď svišťom (3,7 % / 20,3 %) na Joj.

Verejnoprávna Jednotka v pondelok večer neuspela s romantickou komédiou Život, alebo niečo také (6,7 % v 12+ a 6,0 % v 12-54), ani s nasledujúcou publicistickou reláciou Reportéri (4,2 % v 12+ a 3,2 % v 12-54).

Z ponuky menších staníc bol najúspešnejší pôvodný romantický seriál Druhý dych (9,8 %) na Doma. Vysoko nadpriemerný výkon však dosiahol aj reprízový seriál C.S.I.: Kriminálka Miami (7,9 %) na Plus.

Zvyšok večera už bola úspešnejšia Pluska so seriálmi C.S.I.: Kriminálka Las Vegas (7,9 %), Biele goliere (6,3 %) a Dexter (6,9 %) než Doma s romantickým filmom V Údolí divých ruží: Úskalia lásky (4,5 %) a seriálom Ezel (6,9 %).

Mužský kanál Dajto podľa informácií Mediálne.sk zabodoval s dvojicou filmov Koniec sveta (2,9 %) a Tropická búrka (3,0 %), medzi ktorými odvysielal reláciu Sexy šport (2,4 %).

V podvečernom súboji porazila Súdna sieň (6,7 % / 24,8 %) na Joj konkurenčné Bez servítky (6,1 % / 22,1 %) na Markíze. Na Jednotke zaznamenali vysoko nadpriemerné výkony súťaže Duel (13,8 % v 12+ a 9,4 % v 12-54) a 5 proti 5 (15,5 % v 12+ a 10,5 % v 12-54).

Rodinná súťaž s moderátorom Andrejom Bičanom sa stala s 250-tisíc divákmi v 12+ najsledovanejším programom Jednotky za celý deň, bola tak úspešnejšia ako všetky prime-time programy.

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli podľa tlačovej správy Televízne noviny (12,5 % / 38,0 %) na Markíze, ktoré predstihli Noviny TV Joj (11,8 % / 34,9 %) s rozdielom 23-tisíc mladších divákov.

Zdroj: TV Markíza

TV Joj bola v pondelok podľa tlačovej správy v rámci cieľovky 12-54 trhovým lídrom v reklamne najdôležitejšom prime-time s podielom 29,3 %. TV Markíza zaostala o percentný bod s výsledkom 28,3 %.

Z hľadiska televíznych skupín dosiahlo CME (Markíza, Doma, Dajto) celodenný výkon 33,5 % v 12-54, kým Joj a Plus si z trhového koláča spoločne prisvojili 29,5 %. S výrazným odstupom nasledovali Jednotka a Dvojka so súhrnným podielom 9,2 % v 12+ a 6,4 % v 12-54. Ostatné televízie dosiahli výkon 29,4 % v 12-54.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)