Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Galavečer OTO viedol s náskokom, mal ale menej divákov ako vlani

19.03.2018, 11:20 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Z víkendového programu slovenských televíznych staníc dominovali formáty Superstar, Prázdniny a sobotný galavečer OTO. Sledované boli aj spravodajské relácie – najviac divákov si zaplo nedeľné Noviny TV Joj (724-tisíc).

  • Tlačiť
  • 0

Markíza si v nedeľu večer udržala pozíciu trhového lídra so Superstar, ktorú sledovalo 325-tisíc mladších divákov pri podiele 25,4 percenta. V 12+ mal program 440-tisíc divákov (19,6 %). Išlo o zatiaľ najlepšie čísla speváckej súťaže v aktuálnej sérii.

V siedmom nebi na Joj sledovalo 308-tisíc mladších divákov, čo bol takisto nárast oproti predošlému týždňu. Relácia mala trhový podiel 25,9 percenta. V 12+ viedla so 636-tisíc divákmi (30,4 %), v univerzálnej cieľovke ide o maximum spomedzi tohtoročných premiér.

Seriál Inšpektor Max vysielaný na Jednotke uprednostnilo 373-tisíc divákov (15,1 %), do užšej cieľovky 12 – 54 spadalo 168-tisíc z nich (12,1 %).

Ratingový rebríček ovládli spomínané Noviny TV Joj so 724-tisícovým publikom (30,1 %). V 12 – 54 mal spravodajský súhrn 339-tisíc divákov (26,1 %).

Sobotný večer patril galavečeru OTO. Priamy prenos zo SND trvajúci do 23:40 si pozrelo 330-tisíc mladších divákov (28,7 %) a 629-tisíc celkovo (31 %). Oceňovanie malo menej divákov ako vlani (669-tisíc) aj predvlani (675-tisíc), opäť ale s odstupom viedlo a bolo najsledovanejším programom dňa.

Film Chaos na Joj si pozrelo 216-tisíc mladších divákov (17,6 %) a 368-tisíc v 12+ (16,9 %). Reprízu Všetko alebo nič na Markíze uprednostnilo 202-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,6 %) a 278-tisíc v 12+ (12,9 %).

V piatok večer si náskok drží seriál Joj Prázdniny, tentoraz ho sledovalo 305-tisíc mladších divákov a 474-tisíc celkovo (21,6 %).

Markíza mala s treťou časťou Mileniek priazeň 274-tisíc mladších divákov (22,8 %). V 12+ si seriál pozrelo 415-tisíc divákov (18,8 %).

Jednotka s reprízou Milujem Slovensko oslovila 267-tisíc divákov (12,4 %), z toho 119-tisíc vo veku od 12 do 54 rokov (10,3 %).

Najsledovanejším programom boli v piatok Televízne noviny na Markíze, ktoré si pozrelo 348-tisíc mladších divákov (33,4 %). V 12+ to bolo 612-tisíc ľudí (29,7 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Inšpektor Max, Jednotka, Markíza, Milenky, OTO, Prázdniny, sledovanosť, Superstar, TV Joj, V siedmom nebi

Diskusia (0 reakcií)