Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Galavečer OTO mal takmer rovnakú sledovanosť ako pred rokom

15.04.2019, 12:05 | pol | © 2019 News and Media Holding

Odovzdávanie cien Osobnosť televíznej obrazovky pritiahlo aj tento rok k televíznym obrazovkám viac ako 600-tisíc divákov. S galavečerom trvajúcim takmer do polnoci bola Jednotka s náskokom trhovým lídrom.

  • Tlačiť
  • 0

V poradí 19. galavečer OTO bežal v sobotu pod novou režisérskou taktovkou, keď Petra Núňeza po rokoch na stoličke vystriedal Jeffo Minařík.

Zmenilo sa aj moderátorské obsadenie, keď priestor dostal Michal Hudák, hoci hostiteľ predošlého ročníka Matej „Sajfa“ Cifra bol takisto medzi účinkujúcimi.

Na sledovanosti priameho prenosu z nového SND sa tohtoročné zmeny zásadnejšie neprejavili. Odovzdávanie cien televíznej diváckej ankety si medzi 20:30 a polnocou pozrelo

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Hlas Česko Slovenska, Jednotka, Markíza, OTO, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)