Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Futbal poslal vysoko Jednotku, viedla Tvoja tvár znie povedome

27.03.2017, 10:58 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

V nedeľu večer zamiešal karty na televíznom trhu futbalový kvalifikačný duel Malta – Slovensko, ktorý po 20:45 oslabil komerčné stanice. Napriek tomu si líderstvo v komerčnej cieľovke udržala Markíza so šou Tvoja tvár znie povedome.

  • Tlačiť
  • 0

Štvrté kolo Tvoja tvár znie povedome sledovalo 280-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, čo Markíze prinieslo trhový podiel 26,3 percenta. V 12+ mala šou 467-tisíc divákov (24,6 %).

Seriál 1890 na Joj vysielaný medzi 20:35 – 22:10 pozeralo 248-tisíc mladších divákov (19,1 %) a 418-tisíc celkovo (18 %).

Duel Malta – Slovensko mal v prvom polčase od 20:40 220-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (16,4 %), v 12+ evidoval futbal 436-tisíc divákov (18,3 %).

Lídrom bola Jednotka v čase finišu zápasu počas reklamy na Markíze. Celkovo druhý polčas dosiahol priemernú sledovanosť 250-tisíc v komerčnej cieľovke (23 %) a 478-tisíc v 12+ (24,3 %).

Najsledovanejším programom dňa u mladšieho publika bolo Počasie na Markíze s 325-tisíc divákmi (27,7 %).

V sobotu večer viedla v komerčnej cieľovke Markíza s filmom Bod zlomu, ktorý sledovalo 220-tisíc divákov (19,3 %). V 12+ mala snímka 311-tisíc divákov (15,6 %).

Jednotka mala s prvým živým prenosom Zem spieva 190-tisíc mladších divákov pri podiele 17,5 percenta. Šou opäť viedla v univerzálnej cieľovke 12+, kde evidovala 484-tisíc divákov a share 25,3 percenta.

Joj s filmom Príšerky: Univerzita uprednostnilo 175-tisíc mladších divákov (15,5 %) a 211-tisíc celkovo (10,7 %).

Na vrchole rebríčka bolo aj v tomto prípade Počasie na Markíze s 292-tisíc divákmi v komerčnej cieľovke (25,7 %).

Piatkový večer priniesol vyrovnané čísla v cieľovke 12 – 54 pre všetky tri najsledovanejšie stanice. Farma mala na Markíze po 20:30 219-tisíc mladších divákov a podiel 19 percent. V 12+ išlo o 419-tisíc divákov (20 %).

Film McFarland: Útek pred chudobou sledovalo na Joj 207-tisíc mladších divákov (21,4 %), v 12+ to bolo 282-tisíc ľudí (16,3 %).

Milujem Slovensko na Jednotke si zvolilo 206-tisíc mladších divákov (18,1 %). V 12+ ich bolo skoro dvakrát viac: 396-tisíc (19,1 %).

S filmom na Joj sa prekrýval aj Duel Farmy na Markíze so začiatkom po 21:45. Rozhodnutie o vypadávajúcom súťažiacom sledovalo 206-tisíc divákovej z komerčnej cieľovky (24,5 %) a 399-tisíc celkovo (27 %).

Aj v piatok bolo najviac divákov zvedavých na Počasie – predpoveď Markízy si pozrelo 301-tisíc z nich (28 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy 1890, Farma, Jednotka, Markíza, Milujem Slovensko, RTVS, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome, Zem spieva

Diskusia (0 reakcií)