Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Finále Zem spieva dominovalo, Farmu zdolala filmová premiéra

10.04.2017, 10:47 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Počas uplynulého víkendu sa televízie delili o post trhového lídra. V nedeľu večer viedla Markíza s Tvoja tvár znie povedome, v sobotu Jednotka s finále Zem spieva a v piatok mala v komerčnej cieľovke navrch Joj s českou filmovou premiérou Ako básnici čakajú na zázrak.

  • Tlačiť
  • 0

Tvoja tvár znie povedome oslovila v nedeľu 249-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54, čo Markíze prinieslo trhový podiel 24,8 percenta. V 12+ sledovalo imitačnú spevácku šou 395-tisíc divákov (22,1 %).

Joj bola s 1890 na podiele 18,7 percenta v komerčnej cieľovke, seriál sledovalo 233-tisíc mladších divákov. V univerzálnej cieľovke ich bolo 366-tisíc (16,7 %).

V 12+ mal počas večera najvyšší rating seriál RTVS Tajné životy, ktorý si pozrelo 436-tisíc divákov pri podiele 18,4 percenta. Do komerčnej cieľovky spadalo 162-tisíc divákov (12,3 %).

Najsledovanejším programom dňa bolo Počasie na Markíze, ktoré sledovalo 329-tisíc mladších divákov (27,6 %) a 602-tisíc celkovo (27 %).

Sobotný večer ovládlo finále Zem spieva na Jednotke, ktoré trvalo až do polnoci. Folklórna šou v tomto prípade viedla aj v komerčnej cieľovke – mala 241-tisíc mladších divákov (22,6 %) a 583-tisíc v 12+ (31,1 %).

Finálový prenos bol tretím najsledovanejším dielom folklórnej šou, ktorú RTVS uviedla koncom januára a bodovala najmä u staršieho publika. Priemer všetkých častí dosiahol 540-tisíc divákov v 12+ (26,1 %), v 12 – 54 program sledovalo v priemere 224-tisíc divákov (19,2 %). 

Markíza konkurovala večer po 20:30 filmom Londýn v plameňoch, ktorý uprednostnilo 221-tisíc mladších divákov (18 %) a 328-tisíc v 12+ (15,2 %).

Joj zaradila animák Ako vycvičiť draka 2, ktorý si pozrelo 214-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (17,7 %) a 254-tisíc v 12+ (12 %).

Na vrchole rebríčka bolo Najlepšie počasie, predpoveď Joj sledovalo 284-tisíc mladších divákov (24,2 %) a 491-tisíc v 12+ (23,1 %).

V piatok večer sa Joj darilo s českou filmovou premiérou Ako básnici čakajú na zázrak, ktorá zaujala 261-tisíc mladších divákov, priniesla share 24,6 percenta a bola najsledovanejším programom dňa v komerčnej cieľovke. V 12+ mala snímka 395-tisícové publikum (20,6 %).

Film u mladšieho publika zdolal Farmu. Jej bežný diel po 20:30 mal na Markíze 248-tisíc divákov (21,4 %), v 12+ to bolo 476-tisíc divákov (22,1 %). Následný Duel sledovalo 238-tisíc divákov v užšej (26,4 %) a 462-tisíc (29,1 %) v širšej cieľovke.

Jednotka v piatok vysielala odovzdávanie filmových cien Slnko v sieti, ktoré si zaplo 198-tisíc ľudí (9,5 %). Do cieľovky 12 – 54 spadalo 75-tisíc z nich (6,7 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy 1890, Farma, Jednotka, Markíza, RTVS, sledovanosť, Slnko v sieti, Tajné životy, TV Joj, Tvoja tvár znie povedome, Zem spieva

Diskusia (0 reakcií)