Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Finále Za sklom bolo najsilnejšou časťou série, bok po boku s Chart Show

24.05.2018, 10:50 | pol | © 2018 News and Media Holding

Kriminálka Za sklom má na Joj za sebou druhú sériu. Na záverečnú ôsmu časť s rozuzlením príbehu bolo zvedavých najviac divákov v rámci tohtoročných premiérových epizód. Seriál dosiahol takmer totožný rating ako Chart Show na Markíze.

  • Tlačiť
  • 0

Finále Za sklom si po 20:30 pozrelo 210-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 20,8 percenta. Zodpovedalo to ratingu 6,7 percenta.

Chart Show dosiahla prakticky identické čísla s ratingom 6,6 percenta, čo znamenalo 207-tisíc mladších divákov a share 22,1 percenta. Hudobná šou trvala o 50 minút dlhšie.

V 12+ si seriál Joj vytvoril náskok, dovedna mal 376-tisíc divákov a podiel 19,4 percenta. Chart Show sledovalo celkovo 317-tisíc divákov (17,6 %).

Posledná časť Za sklom sa ako jediná dostala cez 20-percentný podiel a bola najúspešnejšou časťou série. Všetkých osem dielov kriminálky dosiahlo v 12 – 54 priemer 186-tisíc divákov (17,5 %). V 12+ to bolo 343-tisíc divákov (16,9 %).

Joj si „minula“ pokračovanie kriminálky za necelý mesiac, keďže bežala dvakrát v týždni. V utorkovom prime-time nahradia Za sklom od nasledujúceho týždňa reprízy Nikto nie je dokonalý, v stredu Joj zopakuje tretiu sériu Našich.

Jednotka v stredu večer konkurovala filmom Krstný otec III, ktorý si zvolilo 129-tisíc divákov (7,8 %), z toho 53-tisíc mladších (6,2 %).

Na vrchole ratingového poradia v komerčnej cieľovke bol opäť podvečerný seriál Markízy Oteckovia. Po 17:55 ho sledovalo 261-tisíc mladších divákov (43,8 %). V 12+ to bolo 428-tisíc ľudí (35,7 %).

Markíza v slote potvrdzuje výrazný náskok – šou Mama varí lepšie ako tvoja mala na Joj v tejto konkurencii share 10 percent a 60-tisíc divákov v komerčnej cieľovke. Lepšie je na tom kulinárska game show u celého publika – v stredu oslovila celkovo 176-tisíc divákov (14,6 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy chart show, Jednotka, Markíza, Moja mama varí lepšie ako tvoja, Oteckovia, sledovanosť, TV Joj, Za sklom

Diskusia (0 reakcií)