Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Finále Talentu podľahlo Farme. Dosiahlo najnižšie čísla série

09.12.2013, 16:28 | Martin Poláš | © 2013 News and Media Holding

Štvrtý ročník Česko Slovensko má talent mal dosiaľ najnižšiu sledovanosť, diel s najvyšším ratingom odvysielala Joj 13. októbra

  • Tlačiť
  • 8

Štvrtý ročník šou Česko Slovensko má talent finišoval v nedeľu večer s najnižším počtom divákov aj najslabším trhovým podielom za celú tohtoročnú sériu.

Záverečnú časť s finalistami si po 20:20 pozrelo na Joj podľa informácií Mediálne.sk okolo 310-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov, čo predstavovalo rating 9,4 percenta. Išlo o jediný jednociferný výkon talentovej šou v rámci aktuálne skončenej série.

Podľa peoplemetrov malo vydanie Farmy na Markíze, nezvyčajne nasadené na nedeľu, mierne vyššiu

cesko_slovensko_ma_talent_logo_male

sledovanosť – 9,7 percenta. V 12+ mala Farma o asi 100-tisíc divákov viac.

Finále ČSMT bolo večer tesnou jednotkou trhu s podielom v komerčnej cieľovke na úrovni 24,0 percenta. Farma na Markíze mala share 23,6 percenta.

Sledovanejšie ako oba prime-timeové programy bol podvečerný film Shrek na Markíze, ktorý dosiahol u mladších divákov rating 10,1 percenta a trhový podiel 33 percent. Najsledovanejším programom nedele boli Televízne noviny na Markíze (14,8 % / 39,8 % v 12 – 54).

Vyhlásenie výsledkov ČSMT po 22:50 si uchmatlo väčší podiel televíznych divákov ako samotné vystúpenia súťažiacich, samostatne meranú časť prenosu sledovala zhruba tretina mladších divákov, ktorí v noci zostali pri obrazovkách.

Finále Talentu bolo v porovnaní s vlaňajškom slabšie o skoro päť percentuálnych bodov. Záverečná epizóda dosiahla vlani 25. novembra výkon 14,2 percenta pri trhovom podiele 34,8 percenta.

Najsledovanejšie finále mala druhá série licencovaného formátu v roku 2011, ktorá zaznamenala rating 17,4 percenta a trhový podiel 42,2 percenta. Záver prvej série mal rating 15,1 percenta a share 42,6 percenta. Pre úplnosť, finále prvej série formátu Got Talent pod názvom Slovensko má talent videlo 7. decembra 2008 na TV Markíza 1 388 000 divákov, rating bol 30,2 % a trhový podiel 65,9 %.

Česko Slovensko má talent 4 - sledovanosť
Dátum Rtg (%)/12 - 54 Shr (%)/12 - 54
15. 9. 11,4 31,7
22. 9. 11,5 34,7
29. 9. 14,0 34,8
6. 10. 14,8 36,2
13. 10. 15,5 38,4
20. 10. 13,5 34,5
27. 10. 13,0 34,6
3. 11. 12,4 29,3
10. 11. 13,4 33,6
17. 11. 11,7 30,8
24. 11. 13,1 33,3
1. 12. 11,6 29,8
8. 12. 9,4 24,0
Priemer 12,7 32,7

Štvrtá séria Česko Slovensko má talent, ktorú Joj znova vysielala spoločne s českou Primou, eviduje doteraz najslabšiu priemernú sledovanosť zo všetkých ročníkov - v komerčnej cieľovke dosiahla 12,7 percenta. Trhový podiel všetkých častí bol 32,7 percenta. Najsledovanejší bol piaty kastingový diel vysielaný 13. októbra (15,5 %).

Tretí ročník šou sledovalo na jeseň 2012 priemerne 36,2 percenta divákov zo strategickej cieľovej skupiny 12 – 54. Priemerný rating dosiahol hodnotu 13,8 percenta. Viac sa darilo druhej sérii Česko Slovensko má talent v roku 2011 s priemerným shareom 42 percent. Priemerný podiel všetkých dielov prvej federálnej série v roku 2010 bol 37,4 percenta.

  • Tlačiť
  • 8