Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Finále Superstar s maximom v rámci živých prenosov, slabšie ako naposledy

11.06.2018, 12:21 | Martin Poláš | © 2018 News and Media Holding

Spevácka šou Supestar finišovala na Markíze v nedeľu s najvyššou sledovanosťou v rámci priamych prenosov aktuálneho ročníka. V porovnaní s poslednou časťou predošlej série v roku 2015 išlo o pokles.

  • Tlačiť
  • 0

Superfinále sledovalo 304-tisíc divákov z komerčnej cieľovky 12 – 54 pri trhovom podiele 30,7 percenta. V 12+ mal posledný prenos Superstar 489-tisíc divákov (27,6 %). Superstar bola trhovým lídrom, u mladých išlo o najsledovanejší program dňa.

V rámci živých prenosov išlo o ratingovo najsilnejšiu časť. Celkovo v sérii boli sledovanejšie štyri zostrihové časti – z kastingov a Supervýberu, všetky vysielané postupne od 18. marca do 8. apríla.

Superfinále aktuálnej edície Superstar nedorovnalo rating vyvrcholenia súťaže z roku 2015, keď bolo pri televízoroch 373-tisíc divákov v užšej cieľovke 12 – 54 a 597-tisíc celkovo.

Celá séria Superstar vysielaná od konca februára napokon Markíze priniesla priemernú sledovanosť 265-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (24,5 %) a 404-tisíc v univerzálnej (20,6 %).

Joj v nedeľu nasadila film Labyrint: Zhorenisko, zvolilo si ho 154-tisíc mladších divákov (15,3 %) a 221-tisíc v 12+ (12,4 %).

Na Jednotke šiel film Rivali, pozrelo si ho 195-tisíc divákov (10,9 %), z toho 99-tisíc v 12 – 54 (9,8 %).

V sobotu večer mala u mladých navrch takisto Markíza s filmom Zabijakov osobný strážca. Videlo ho 192-tisíc divákov v komerčnej cieľovke, kde bol najsledovanejším programom dňa s podielom 21,8 percenta. V 12+ mala snímka 277-tisíc divákov (17,2 %).

Jednotka bola dvojkou trhu so šou Záhady tela, ktoré pozeralo 146-tisíc mladších divákov (16,7 %). V 12+ mal program líderskú pozíciu s 343-tisíc divákmi (20,6 %).

Joj zaradila večer film Tvoj snúbenec, môj milenec, uprednostnilo ho 132-tisíc mladších divákov (14,9 %). V 12+ ho sledovalo 197-tisíc ľudí (12,2 %).

Piatkový večer bol v komerčnej cieľovke značne vyrovnaný. Najlepšie na tom bola kvízšou Čo ja viem na Jednotke so 144-tisíc mladšími divákmi a podielom 17,5 percenta.

Cuky Luky Film na Markíze mal po 20:30 priazeň 141-tisíc mladších divákov (17,8 %), zábavný program Všetko, čo mám rád na Joj 137-tisíc (16,5 %).

V 12+ sa Joj dostala do čela so 415-tisíc divákmi a podielom 24,7 percenta. Čo ja viem malo dovedna 319-tisíc divákov (18,9 %), Cuky Luky celkovo 182-tisíc (11,4 %).

Najsledovanejšie bolo v piatok Najlepšie počasie. Predpoveď Joj videlo 163-tisíc divákov v komerčnej cieľovke (23,3 %) a 426-tisíc v 12+ (28,5 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Jednotka, Markíza, sledovanosť, Superstar, TV Joj, Všetko čo mám rád, Záhady tela

Diskusia (0 reakcií)