Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Finále MS sledovalo vyše 800-tisíc ľudí, hokej stiahol aj finále The Voice

27.05.2019, 15:55 | pol | © 2019 News and Media Holding

Záverečný zápas hokejových majstrovstiev sveta na Slovensku prilákal k televízorom viac ako 800-tisíc divákov. V nedeľu bol duel Fínska a Kanady najsledovanejším programom dňa. Vysoký záujem bol aj o sobotné semifinále, ktoré obralo o divákov aj finále šou The Voice Česko Slovensko.

  • Tlačiť
  • 0

V najsledovanejšej tretej tretine sledovalo finále medzi Kanadou a Fínskom 875-tisíc divákov. Celý priamy prenos zo Zimného štadióna Ondreja Nepelu mal na Jednotke v priemere 829-tisíc divákov.

Trhový podiel verejnoprávnej stanice v čase hokejového duelu dosiahol

Dočítajte celý článok s predplatným TRENDU

už od 94 centov / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Sektorové rebríčky, hospodárske výsledky firiem
  • Obmedzenie reklamy na TREND.sk

Odomknite článok cez SMS
s týždenným predplatným len za 1,90 €

Získajte prístup za pár sekúnd cez SMS objednaním týždenného predplatného TREND Digital s automatickou obnovou.

Viac informácií.

  • Tlačiť
  • 0

Tagy Čo ja viem, Markíza, MS v hokeji 2019, RTVS, sledovanosť, The Voice Česko Slovensko, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)