Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Finále MasterChefa ako jediné predstihlo Dr. Dokonalého

11.12.2012, 12:24 | Lukáš Kočišek | © 2012 News and Media Holding

Takmer totožnú sledovanosť dosiahli Farma a Panelák, darilo sa aj menším staniciam

  • Tlačiť
  • 0

Televízia Markíza v pondelok odvysielala záverečnú časť "federálnej" kulinárskej šou MasterChef. Vyvrcholenie súťaže, v ktorom sa rozhodlo o víťazstve Čecha Petra Jonáša, bolo podľa tlačovej správy v čase vysielania jednotkou na trhu.

petr jonas vitaz masterchef markiza

MasterChef dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12-54 so začiatkom pred 22:00 rating 7,2 % a mierne nadpriemerný trhový podiel 27,3 %. Pozrelo si ho 241-tisíc mladších divákov.

Markíza bola podľa tlačovej správy trhovým lídrom aj s predchádzajúcou reality šou Farma (11,4 % / 30,1 %) s 381-tisíc divákmi vo veku od 12 do 54 rokov.

Konkurenčný denný seriál Panelák na TV Joj delila od Farmy iba desatina ratingového bodu a zaznamenal taktiež nadpriemerný trhový podiel 29,6 %. Uprednostnilo ho 378-tisíc mladších divákov.

Uspel aj nasledujúci pôvodný seriál Dr. Dokonalý (6,9 % / 24,3 %) s 232-tisíc divákmi, ktorý s posledným dielom prvej série jedinýkrát podľahol dlhšiemu MasterChefovi.

Verejnoprávnej Jednotke sa v pondelok večer nedarilo s filmom Časy sa menia (5,8 % v 12+ a 4,3 % v 12-54) a s publicistickou reláciou Reportéri (5,3 % v 12+ a 4,3 % v 12-54).

Koncert Kataríny Knechtovej z Kaštieľa v Humennom v rámci projektu Slovensko 2012 - Advent dosiahol na Dvojke v oboch hlavných cieľových skupinách trhový podiel 3,0 %.

Z menších staníc sa najlepšie darilo Doma s romantickým seriálom Druhý dych (9,5 %), nasledujúci film V údolí divých ruží: Srdcia vo vetre (5,0 %) už dosiahol vlažnejší výsledok. Darilo sa aj konkurenčnej televízii Plus so seriálmi C.S.I.: Kriminálka Miami (6,4 %), C.S.I.: Kriminálka Las Vegas (8,1 %) a Biele goliere (7,9 %).

Mužský kanál Dajto s úspechom odvysielal filmy Smrtiaca lavína (2,7 %) a Delta Force One: Stratená hliadka (3,1 %), medzi ktorými dostala priestor relácia Sexy šport (2,3 %).

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli podľa tlačovej správy Televízne noviny (12,5 % / 39,1 %) na Markíze s rozdielom 37-tisíc divákov vo veku od 12 do 54 rokov pred Novinami TV Joj (11,4 % / 34,5 %).

Z hľadiska televíznych skupín zaznamenali stanice mediálnej skupiny CME (Markíza, Doma, Dajto) v 12-54 súhrnný celodenný výkon 34,7 %. Skupina Joj (Joj, Plus) zaostala o 5,4 percentného bodu s hodnotou 29,3 %. Verejnoprávnemu RTVS (Jednotka, Dvojka) patrilo z trhového koláča 9,3 % v 12+ a 6,5 % v 12-54.

Zdroje údajov: Hodnoty v sledovanosti v spravodajstve Mediálne.sk o sledovanosti sú negarantované.

Mediálne.sk zverejňuje hodnoty z výstupov merania sledovanosti citovaním oficiálnych zdrojov ako webové stránky STV a spoločnosti PMT, teletexty STV, TV Markíza, TV Joj a tlačové správy televízií. Stanice Joj a Joj Plus zverejňujú sledovanosť aj v týždenných programových plánoch. Správy obsahujú tiež označené neoficiálne informácie z brandže.

Všetky hodnoty sú uvádzané v cieľovej skupine 12-54 v prípade komerčných televízií a v cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov v prípade verejnoprávnej televízie, ak nie je uvedené inak. Ako prime-time sa chápe čas medzi 19:00 a 22:00, access-prime medzi 16:00 a 19:00. Nadpriemer a podpriemer je porovnaním výkonnosti relácie s posledným dostupným celotýždenným priemerným trhovým podielom v danej cieľovej skupine.

  • Tlačiť
  • 0

Diskusia (0 reakcií)