Články označené ako BrandCom sú pripravené a publikované v spolupráci s komerčnými partnermi. Hoci redakcia TRENDU nie je ich autorom, ich obsah považuje za prínosný pre čitateľa a preto umožnila ich publikovanie. Viac o BrandCom

Finále hokejových MS viedlo, bolo však slabšie ako pred rokom

22.05.2017, 10:54 | Martin Poláš | © 2017 News and Media Holding

Finále hokejových majstrovstiev sveta medzi Kanadou a Švédskom bolo najsledovanejším programom nedele, s vrcholom počas tretej tretiny, ktorú sledovalo 579-tisíc ľudí. V piatok a sobotu sa darilo v prime-time Markíze s Farmou a filmom.

  • Tlačiť
  • 0

Záver hokejového šampionátu sledovalo tento rok menej divákov ako vlani, keď najsledovanejšiu pasáž videlo vyše 650-tisíc divákov. Tentoraz ich bolo 579-tisíc – v prípade tretej tretiny so začiatkom o 22:20, čo Jednotke prinieslo trhový podiel 33,8 percenta v cieľovke 12+. U mladšieho publika 12 – 54 mal hokejový prenos 372-tisíc divákov a podiel 36,7 percenta.

Prvú tretinu duelu Kanada - Švédsko o 20:45 sledovalo 354-tisíc mladších divákov (27,7 %) a 575-tisíc celkovo (24,8 %), druhú 345-tisíc mladších (27,4 %) a 527-tisíc celkovo (24,1 %). Predĺženie a nájazdy s odovzdávaním medailí, ktoré vrcholilo až po polnoci, dopozeralo 277-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (41 %) a 473-tisíc v 12+ (39,4 %).

Hokej vrátane prestávkových štúdií obsadil prvých sedem priečok v rebríčku najsledovanejších programom dňa. Dvojkou trhu bola Joj so seriálom 1890, ktorý sledovalo 222-tisíc mladších divákov (17,5 %) a 357-tisíc v 12+ (15,9 %).

Markíza zaradila film Ukradnuté deti, pozrelo si ho 188-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (15,1 %) a 351-tisíc celkovo (15,8 %).

V sobotu večer Markíza v komerčnej cieľovke viedla s filmom Nevesta džihádu, pozrelo si ho 199-tisíc mladších divákov (20,2 %) a 352-tisíc v 12+ (19 %). U mladých išlo o najsledovanejší program dňa.

Jednotka bola dvojkou trhu so Záhadami tela, sledovalo ich 143-tisíc mladších divákov (14,5 %). Licencovaný formát viedol v širšej cieľovke 12+, kde mal 366-tisícové publikum (18,8 %). Joj s filmom Osamelý jazdec zaujala 125-tisíc mladších divákov (14,8 %) a 196-tisíc v 12+ (12,7 %).

Piatkový večer tesne vyhrala Markíza s Farmou, ktorú si pozrelo 178-tisíc mladších divákov (20,3 %) a 387-tisíc v 12+ (22,4 %). Čo ja viem na Jednotke uprednostnilo 174-tisíc divákov z komerčnej cieľovky (19,7 %) a 378-tisíc v 12+ (21,8 %).

Joj mala s filmom Pamiatkari 154-tisíc mladších divákov (17,7 %) a 387-tisíc v 12+ (24,2 %). V komerčnej cieľovke viedla Markíza výraznejšie s Duelom Farmy, ktorý bol aj najsledovanejším programom dňa. Po 21:45 ho sledovalo 211-tisíc mladších divákov (26,5 %) a 444-tisíc v 12+ (30,1 %).

  • Tlačiť
  • 0

Tagy 1890, Čo ja viem, Farma, Jednotka, Markíza, MS v hokeji 2017, RTVS, sledovanosť, TV Joj

Diskusia (0 reakcií)